خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه جلفا به تعامل و همفکری و پیشبرد برنامه های بسیج تاکید کرد و گفت: امام جماعات، پایگاه مقاومت و اعضای تلاشگر هیات امنا در مسجد نقش تعیین کننده ای دارند.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۵۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین علیاری مساجد را مهم ترین پایگاه معنوی در اسلام وسرمنشا همه برکات دانست.

وی به تعامل و ارتباط بین مساجد و پایگاه اشاره و بیان کرد: پایگاه ها در کنار مساجد باید تقویت شوند تا بتوانند جوانان را جذب کنند اگر اینگونه نباشد شکاف بین جوانان و مسجد زیاد خواهد شد.

علیاری ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز مساجد در ایران اسلامی به عنوان کانون اتحاد و آگاهی بخش سیاسی و اجتماعی می باشد و امروز یکی از افتخارات بسیج این است که اصلی ترین رده خود یعنی پایگاه های مقاومت بسیج را در مساجد تشکیل داده است به عبارت دیگر مسجد اصلی ترین کانون شکل گیری شجره طیبه بسیج می باشد.

وی راز موفقیت پایگاه نمونه و اسوه در سطح کشور ارتباط و تعامل مطلوب بین ائمه جماعات و هیات امنا و حفظ وحدت بین آنها عنوان کرد.

همایش ائمه جمعه و جماعات، هیات امنا مساجد، هیات های عزاداری، خیرین مسجد ساز و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت 10 شهریور در مصلی وحدت هادیشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها