خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیین بهره برداری از نخستین و مجهزترین مرکز درمانی تخصصی منطقه آزاد ارس با عنوان «شیخ الرئیس ارس» همزمان با روز پزشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۶۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاح این مرکز درمانی، گفت: منطقه آزاد ارس با توجه به موقعیت خاصی که دارد نیاز هست تا در حوزه سلامت و بهداشت سرمایه گذاری انجام شود و این مستلزم مشارکت بخش خصوصی است.

محسن عرب باغی با اشاره به توریسم سلامت، افزود: به لحاظ موقعیت منطقه آزاد ارس ایجاب می کند که به توریسم سلامت نگاه ویژه ای داشته باشیم بنابراین در این راستا با سرمایه گذاری تعدادی از پزشکان دی کلینیک و هتل بیمارستان با همه امکانات رفاهی خدماتی و بیمارستانی با سرعت بالا در حال ساخته شدن هست و بزودی افتتاح خواهد شد تا بتوانیم با افتتاح آن به گردشگران خارجی نیز خدمات بهیه ارائه دهیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دو موضوع اقتصاد و فرهنگ در بخش سلامت، اظهار کرد: در حوزه اقتصاد سلامت، باید وضعیت موجود را بررسی و کمبودها را شناسایی کرد تا زیرساخت‌های مورد نظر اصلاح شود.

عرب باغی همچنین با توجه به مقوله ارتقا فرهنگ سلامت و مطرح کردن این سوال که چرا روز به روز تعداد بیماران در کشور برخلاف دیگر کشورها در حال افزایش است، تصریح کرد: باید به مسئله پیشگیری و آگاهی دادن در حوزه سلامت توجه جدی داشت.

رئیس هیات مدیره شرکت طب ابزار سفید ارس نیز در سخنانی، گفت: درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس شعبه ای از آزمایشگاه دانش تبریز است که با سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد ریال در فاز نخست افتتاح شد.

پور ابراهیم با بیان اینکه درمانگاه و آزمایشگاه تخصصی شیخ الرئیس به صورت شبانه روزی فعالیت می کند، اظهار امیدواری کرد: با موفقیت در جذب بیمار از کشورهای همسایه، منطقه آزاد ارس به قطب درمانی و پزشکی تبدیل شود.

ارسال نظرات