خبرهای داغ:
زهرا نصیری
برگزیدگان بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره رضوی شناخته شدند
مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با درخشش خود توانستند در میان برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره قرار گیرند.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: در سلسله جشنواره‌های ذیل سیزدهمین جشنواره امام رضا (ع)، 8 جشنواره توسط کارگروه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار شد که 23 برگزیده در این جشنواره از مربیان و اعضای این مجموعه در سطح کشور و همچنین استان اصفهان هستند.

سید حامد عسگری‌فر؛ افزود: شرکت‌کنندگان در بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره رضوی در هشت موضوع نقاشی، خوشنویسی، داستان کوتاه، شعرخوانی (مشاعره)، معرفی شخصیت، نشریه نگاری (کاغذی)، قصه‌گویی بین‌المللی و معرفی کتاب (کتاب سازی) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این میان، رتبه‌های دو موضوع معرفی شخصیت و قصه‌گویی بین‌المللی به مربیان مراکز فرهنگی کانون اختصاص داده شد.

عسگری فر خاطر نشان کرد: یکی از جشنواره‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داستان کوتاه رضوی است که از مرکز شماره 8 اصفهان، مبینا گنج قبادی حائز رتبه برگزیده کشوری شد همچنین در جشنواره نشریه نگاری رضوی نیز دو گروه از مرکز فرهنگی شاهین‌شهر و مرکز فرهنگی گز از جمله برگزیدگان کشوری هستند.

وی با اشاره به دیگر برگزیدگان جشنواره رضوی بیان داشت: مرکز فرهنگی حبیب‌آباد و مرکز فرهنگی ملک شهر دو گروه برگزیده کشوری در رشته کتاب‌سازی، خانم سیده فاطمه محبوبی از کاشان برگزیده کشوری در رشته مشاعره و شعرخوانی رضوی و خانم روزبه پسنده از مرکز شاهین‌شهر برگزیده کشوری در رشته خوشنویسی بوده‌اند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه تأکید کرد: مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با درخشش خود توانستند در میان برگزیدگان بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی این جشنواره قرار گیرند.

وی اظهار کرد: 18 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اصفهان از جمله برگزیدگانی بودند که در رشته‌های نشریه نگاری و کتاب سازی حائز کسب رتبه برتر گردیدند.

عسگری افزود: همچنین 5 مربی حائز رتبه‌های برتر شدند که دو تن از آن‌ها به ترتیب ماندانا واحدی از مرکز شماره 7 اصفهان و شهره نادری از مرکز شماره 13 اصفهان در بخش‌های مربیان همراه و معرفی شخصیت، برگزیده شدند.

لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی چند سال گذشته مسئولیت کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام رضا (ع) را بر عهده داشته و امسال نیز در چارچوب سیزدهمین دوره از این جشنواره هشت محور مختلف ذکرشده را به مسابقه گذاشته است.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
آخرین اخبار