دبیر ستاد هفته دولت در یزد تاکید کرد:
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد گفـت: تقویت پاسخگویی مسئولان و مدیران نسبت به انتظارات و خواسته های مردم یکی از اهداف اصلی برنامه های هفته دولت است.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۹۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمد سجاد کلمبو اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی نهاد ریاست جهوری یکی از اهداف اصلی برنامه های هفته دولت امسال تقویت پاسخگویی مسئولان و مدیران نسبت به انتظارات و خواسته های مردم است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دولت در شهرستان یزد جمع بندی شده است افزود: بهره برداری از طرح های عمرانی در شهرستان با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی، نشست خبری فرماندار یزد و سایر مسئولین شهرستان با اصحاب رسانه از مهم ترین برنامه های این هفته در شهرستان یزد است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد گفت: در هفته دولت بازدید از روستاهای بخش مرکزی و زارچ و ملاقات عمومی فرماندار یزد و مدیران شهرستان با اهالی ساکن در روستاها از دیگر برنامه های این هفته است.

کلمبو خاطرنشان ساخت: بازدید و عیادت از کارمندان جانباز بیمار، بازدید از خانواده معظم شهدا، برگزاری دوره آموزشی ویژه پرسنل فرمانداری به همراه خانواده در رابطه با مباحث تقویت بنیان های خانواده، نصب بنر، پارچه نوشته و پوستر با موضوع هفته دولت با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان از دیگر برنامه های این هفته است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد دیدار با مسئولان ارشد استان، جلسه همفکری به منظور ارائه خدمت شایسته به مردم و همشهریان با شورای اسلامی و شهرداران شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری ورزش صبحگاهی مدیران شهرستان با حضور مسئولین استان، ارزیابی عملکرد مدیران و ادارات شهرستان، ارائه خدمت رایگان و نیمه رایگان توسط ادارات خدماتی طبق ضوابط و مقررات را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

 

ارسال نظرات