آغاز آموزش تکمیلی بسیجیان در شهرستان کیار

آموزش تکمیلی بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام شهرستان کیار دبیرستان شهید منتظری شهر شلمزار آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۶۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان کیار هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای توانمندی نیروهای بسیجی و آمادگی رزمی در شرایط تهدید عنوان کرد.

سروان پاسدار سید صادق حسینی، گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از بسیجیان دارای عضویت فعال می باشند که دوره های آموزش مقدماتی را سپری کرده و دارای سن 16 سال به بالا می باشند.

وی حضور بسيجيان در اين دوره آموزشي را مفيد و موثر خواند و افزود: دوره آموزش تکمیلی در دو مرحله تئوری و عملی به مدت 30 روز در شهرستان و 15 روز در تيپ 44حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با موضوعات مختلف رزمی، فرهنگی، بصیرتی و اعتقادی اجرا می شود.

وی، با اشاره به موضوعات آموزش تکمیلی بسیجیان خاطر نشان كرد: میدان تیر، آداب نظامی، تاکتیک، سلاح شناسی، پدافند غیرعامل، عملیات روانی، آمادگی جسمانی، برنامه های آموزشی اعتقادی سیاسی و فوق برنامه های فرهنگی بصیرتی از سرفصل های متنوع این دوره آموزشی یک ماهه است.

فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان کیار، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مانند همیشه مطیع فرامین رهبری است، گفت: بسیجیان و پاسداران مخلص و متعهد تحت امر رهبر معظم انقلاب در دفاع از تمامیت ارضی کشور در هر زمان و مکانی آماده هستند.

وی تصریح کرد: عظمت بسیج باعث شده است تا بسیجیان با حضور خود در عرصه‌ها ، موفقیت‌های بسیار زیادی را رقم زده‌اند و ظرفیت بسیج بسیار گسترده است و روز به روز بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید به روزترین آموزش های نظامی را به صورت تئوری و عملی فرا بگیرند و آمادگی خود را در همه سطوح حفظ کنند.

ارسال نظرات