در هفته دولت:

اولین همایش فیلم سازان تفتی شهرستان تفت برگزار می شود

برای اولین بار در شهرستان تفت و به مناسبت میلاد مبارک حضرت ثامن الائمه(ع) و فرا رسیدن هفته دولت و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت اولین همایش فیلم سازان تفتی در مجتمع فرهنگی هنری دیدار تفت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۶۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت با اعلام این خبر گفت: شهرستان تفت با برخورداری از هنرمندان فعال و خلاق در عرصه فیلم سازی، در این رابطه حرف های زیادی برای گفتن دارد لذا تلاش داریم از طریق برگزاری این همایش، راه را برای توسعه هنر سینمای شهرستان تفت هموار کنیم.

"احمد ذاکری” با بیان این که در این همایش فیلم های ساخته شده توسط فیلمسازان تفتی اکران خواهد شد افزود: اکران فیلم های کوتاه "آیا باران می بارد” ساخته مجیدرضا دهقانی، "بازی عروسکها” ساخته نجمه فلاح، "تجسم” ساخته محمدعلی مومنی زاده، "صفر” سجاد شاهدی، "خاکستری” ساخته محمد زارع و "نیاز” ساخته محمد رسول شجاعی از جمله برنامه های همایش فیلم سازان تفتی به شمار می آید.

وی برگزاری این همایش در کنار اکران فیلم های جشنواره رضوی در تفت برای اولین بار را سرآغاز توسعه و تحولی برای هنرمندان عرصه سینمای تفت تلقی کرد و افزود: اکران موفقیت آمیز فیلم های جشنواره رضوی در کنار برگزاری همایش فیلم سازان تفتی، در حقیقت گامهای اولیه برای بازگشایی مجدد سینما دیدار تفت در آینده نزدیک است که هنر سینما در تفت را با تحولات مثبتی روبرو خواهد کرد.

یادآور می شود همایش فیلم سازان تفتی ساعت ۳۰/۲۰ چهارشنبه ۴ شهریورماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری دیدار تفت برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم رایگان است.

 

 

ارسال نظرات