بخشدار نیر گفت: با پیگیری های انجام شده به زودی یک واحد نانوایی سنگک آزادپز در شهر نیر و همچنین یک نانوایی در «پندر» که دارای جمعیت زیادی است راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۶۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

بخشدار نیر از حل مشکل آرد نانوایی هایی این بخش خبر داد و گفت: مشکلی در تامین آرد نانوایی های نیر وجود ندارد و در مردادماه حدود 7 تن آرد فوق العاده به سه نانوایی شهر نیر تزریق شده است.

سید روح الله میرخلیلی افزود: در شهریورماه نیز آرد مورد نیاز نانوایی ها با رایزنی های انجام شده و مساعدت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به طور کامل تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر نیر سه نانوایی وجود دارد، روزی که تعطیلی رسمی یک از نانوایی ها است؛ نانوایی های دیگر با ازدحام مواجه می شود

این مقام مسئول با بیان اینکه نبود نانوایی در روستاهای اطراف نیر باعث مراجعه مردم به شهر نیر برای تامین نان می شود، تصریح کرد: تدابیر مناسبی در این خصوص اتخاذ شده است و مشکل نانوایی ها به زودی به طور کامل برطرف خواهد شد البته حضور مسافران وگردشگران در پایان هفته و فصل تابستان نیز تامین نان را با روند کندی مواجه می کند.

میر خلیلی، از راه اندازی دو واحد نانوانی در بخش نیر خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده به زودی یک واحد نانوایی سنگک آزادپز در شهر نیر و همچنین یک نانوایی در «پندر» که دارای جمعیت زیادی است راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظرات