فرماندار شهرستان مهریز گفت: هفته دولت یادآور رشادت شهیدان رجایی و باهنر است و نماد وحدت مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۷۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید محمد رستگاری در پیامی آروده است: هفته دولت يادآور رشادت هاي فرزندان نيك سرشت، صادق و خدمتگزار اين سرزمين به ويژه شهيدان رجايي و باهنر و  نمادي است از وحدت مردم و دولت،كه سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به دنبال خواهد داشت.

جامعه مطلوب، جامعه اي است که دولتمردان با مردم همدل و همنوا باشند و در راه رسيدن به کرامت انساني و استقلال همه جانبه تلاش کنند.

بي شك تدابير، تلاش و فداكاري هاي دولت «تدبير و اميد» براي رفع مشكلات و معضلات داخلي و خارجي در دو سال اخیر بركسي پوشيده نيست و پايبندي دولت به برآورده شدن مطالبات به حق مردم و حمايت مردمي از دولت، ذخيره مطمئني براي تحقق اهداف و برنامه ها محسوب می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر مجموعه دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه دولتمردان به ویژه مدیران و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان مهریز تبریک عرض نموده، موفقيت روز افزون همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای اعتلابخشي به فرهنگ پايداري و صيانت از ارزش‌هاي انقلاب و پايبندي به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

ارسال نظرات