فرماندار بافق در پیامی فرا رسيدن هفته دولت و ياد و خاطر شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشت.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۷۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید مهدی طلایی مقدم در پیامی ضمن تبریک دهه مبارک کرامت، فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

شروع هفته دولت و سالروز عروج شهیدان رجایی و باهنر که متقارن گشته با دهه مبارک کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) را گرامی داشته و این هفته را تبریک می گویم.

هر ساله هفته اول شهریور به مناسبت شهادت دو یار واقعی امام راحل و خدمتگزاران دلسوز انقلاب اسلامی شهیدان رجائی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است که در این هفته ضمن یادآوری و تجلیل از مقام ارزشمند شهیدان والامقام و شهدای منتسب به دولت، فعالیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی منعکس و ارتباط و ملاقات های مردم با مسئولین در راستای تقویت پاسخگوئی به اقشار مختلف مردم اجرا خواهد شد .

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت که در این راستا شعار هفته دولت امسال را با عنوان «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» نامگذاری نمودند و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمام کارگزاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان و کارمندان خدوم دولت در سراسر کشور بخصوص مسئولان شهرستان بافق، از خدمات صادقانه ایشان در دولت تدبیر و امید قدردانی کرده و توفیق همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی از درگاه احدیت خواهانم.

 

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

 

ارسال نظرات