بيانات امام جمعه شهرستان راور
امام جمعه راور گفت: آمریکا و استکبار، دشمن اصلی و درجه یک اسلام و امت اسلامی هستند و با هیچ آبی تطهیر نمی شوند تا اینکه مرگ به سراغ آنها بیاید.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

امام جمعه راور گفت: آمریکا و استکبار، دشمن اصلی و درجه یک اسلام و امت اسلامی هستند و با هیچ آبی تطهیر نمی شوند تا اینکه مرگ به سراغ آنها بیاید.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر راور به سخنان هفته گذشته مقام معظم رهبری در جمع علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی اشاره کرد و گفت: همه سخنان رهبری رمز و نکته و به عبارت دقیق تر حکیمانه است و بر اساس مسائل و حوادث و جریاناتی که دامن گیر جهان اسلام و انقلاب اسلامی است می باشد که ایشان راه را به ما نشان می دهند و ما نباید تحت تاثیر حرف های فریبنده و شعارگونه بعضی از افراد قرار بگیریم.

امام جمعه راور بیان کرد: امام خمینی(ره) و حتی خود مقام معظم رهبری نیز فرموده اند: تا آمریکا آمریکاست، خوی استکباری در آن است، پس هیچگاه تحت تاثیر حرف های دشمن قرار نگیرید.و متاسفانه شاهد این هستیم که هدف بعضی در کشور این شده است که شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند.

وی گفت: آمریکا و استکبار، دشمن اصلی و درجه یک اسلام و امت اسلامی هستند و با هیچ آبی تطهیر نمی شوند تا اینکه مرگ به سراغ آنها بیاید. لذا بر همین اساس مقام معظم رهبری همیشه به دولتمردان و آحاد جامعه و دلسوزان انقلاب و نظام هشدار می دهند و وظیفه ما را مشخص می کنند.که وظیفه اصلی دولت و تک تک اعضای جامعه شناخت منشاء استکبار و مبارزه با آن است.

تویسرکانی اظهار کرد: وظیفه ما شناخت نقشه استکبار و مبارزه با آن است که نقشه استکبار در منطقه غرب آسیا دو برنامه اصلی دارد یکی ایجاد اختلاف و دیگری نفوذ در کشور های اسلامی همچون عراق، سوریه، افغانستان و نفوذ در ایران اسلامی است.

خطیب جمعه راور اظهار کرد: دشمنان ما فکر می کنند از طریق این مذاکرات می توانند در ایران نفوذ کنند و خیلی حرف ها زده اند و نقشه ها کشیده اند؛ مردم بدانید بحث توافق هسته ای و برجام که مطرح شده است یک قضییه ای است که مراحلی را طی کرده و به اینجا رسیده است و آمریکا دنبال این توافق نیست بلکه دنبال این است که به تمام ارکان نظام نفوذ کند و یکی از مواردی که زیاد به آن دل بسته است بحث انتخابات است و این وظیفه ما را زیاد می کند که تلاش کنیم کسانی به مجلس راه پیدا کنند که اجازه نفوذ به دشمنان ما را ندهند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بعضی از خبرگزاری ها آمده است که انگلیس می خواهد دوباره سفارتش را در کشور ما راه اندازی کند، براستی انگلیس کیست؟ باید بگویم انگلیس طراح تمام خباثت هاست که باید از این کار جلوگیری شود.

امام جمعه راور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بحث نفوذ هم گفتند و با صراحت هم گفتند که با دشمنان و اسکتبار و نمونه عینی آن آمریکا سر آشتی نداریم و امکان ندارد اختلاف هایمان را با آمریکا کنار بگذاریم چرا که اختلافات ما مبنایی و اعتقادی است و اگر بخواهیم با آمریکا کنار بیایم باید پا روی اعتقاداتمان بگذاریم؛ و ما با هیچ یک از کشور های اسلامی دشمنی نداریم و در حمایت از مظلوم هم نگاهی به مذهب طرف مقابل نمی کنیم و مظلوم هر کشوری باشد از آن حمایت می کنیم و هر کشوری نیز با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و با آن مبارزه کند از او حمایت می کنیم.

وی در انتها به این نکته نیز اشاره کرد که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما مخالف ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستیم و طبق فرموده ایشان اختلاف بین شیعه و سنی حرام است .

 

ارسال نظرات