مسئول دفتر بسیج دانشجویی قوچان از تشکیل اتاق فکر و هم‌اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان با حضور نخبگان و صاحبان ایده برای نخستین بار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۹۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
حسین دلاور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد تأثیرگذار دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها شناخته شده است که می‌تواند اثرات مهمی را بر روی دانشجویان بگذارد.

وی با اشاره به این موضوع که تشکیل اتاق فکر در دفتر بسیج دانشجویی برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاهی است، افزود: نماینده‌ای از هر دانشگاه و مرکز آموزش عالی به عنوان نخبه و صاحب ایده در حوزه‌های دانشجویی و اساتید در جلسات اتاق فکر و هم‌اندیشی بسیج دانشجویی قوچان حضور خواهند داشت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قوچان با تأکید بر این مطلب که اجرای برنامه‌های منظم و آینده‌نگر نیاز به اتاق فکر و هم‌اندیشی دارد، تصریح کرد: برگزاری این گونه جلسات در سطح بسیج دانشجویی امری ضروری است، که باید به طور مستمر برگزار شود؛ زیرا امروز دیگر نمی‌توان با برنامه‌های احساسی حرکت کرده و جایگاه مناسبی به دست آورد.

وی بیان داشت: طرح‌ها و موضوعات مختلف از جمله راه‌کارهای جذب حداکثری، کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها با مشکلات موجود در هر دانشگاهی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد و هر عضو نظرات خود را پیرامون یک موضوع مشخص بیان خواهد کرد.

دلاور با بیان این‌که رفع مشکلات موجود در بسیج دانشجویی می‌تواند در آینده یکی از عوامل پیشرفت محسوب شود، تأکید کرد: می‌توان از خروجی این جلسات هم‌اندیشی یک برنامه جامع و راهبردی برای سال‌های آتی تهیه کرد تا آیندگان نیز به راحتی از یک نقشه راه مدون استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها