مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی برای ضربه زدن به کشور از هیچ اقدامی دریغ نکرده و حفظ انسجام داخلی، عامل اصلی ایستادگی در برابر استکبار است.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۲۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر اظهار داشت: استکبار جهانی طی 37 سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با ابزارهای مختلف بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در 37 سال گذشته مقابل شرق و غرب ایستاده است؛ اکنون نیز با تکیه بر راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، در مقابل توطئه‌های جدید دشمن می‌ایستد.

حجت‌الاسلام فیاضی بیان داشت: ملت ایران هرچه دارد به برکت و مجاهدت خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، پیشرفت های علمی در تمام حوزه ها از قبیل نانو، فناوری هسته ای و... همگی از مجاهدت و رشادت های این بزرگ مردان نشأت می گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: استکبار جهانی، در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تحریک صدام به منظور حمله به ایران و آغاز جنگ هشت ساله تحمیلی علیه جمهوری اسلامی، قصد براندازی این نظام را داشت.

وی عنوان کرد: رزمندگان ایران، با سلاح الله اکبر، عدالت طلبی و آزادگی، هشت سال در این جبهه مقاومت کردند و این نوع مقاومت، در تاریخ جهان جاودانه شد.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی یادآور شد: پس از آن، مردم ایران اسلامی با مقاومت در برابر غرب، توانستند به موفقیت در موضوع هسته ای دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: مقاومت و پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، موضوع هسته ای و دیگر صحنه های نبرد نابرابر با استکبار جهانی، باعث بیمه کردن جمهوری اسلامی و ثابت شدن اقتدار ایران در دنیا شد.

این مسئول داشت: این پیروزی ها، نتیجه رشادت های رزمندگان، شهدا، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و تلاش های بی وقفه دانشمندان ایرانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: استکبار جهانی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هراس است و برای دشمنان ما و مردم دیگر کشورها، حضور انقلابی مردم امری تعجب برانگیز است.

وی گفت: باید شکر نعمت انقلاب اسلامی را به جا بیاوریم و از خداوند می‌خواهیم که نهضت انقلاب اسلامی را با حکومت جهانی امام مهدی(عج) متصل گرداند.

در پایان با برگزاری آیین تودیع و معارفه، حجت‌الاسلام احد احدی به عنوان مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر منصوب شد و از زحمات حجت‌الاسلام علی حسنی مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه نیر تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام علی حسنی نیز به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرعین منصوب شد.

ارسال نظرات