فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز جمهوری اسلامی با تهاجم همه جانبه دشمنان رو به رو است که جا دارد نخبگان جامعه در حوزه مسوولیت خود آگاهانه عمل کنند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنکار خبر گزاری بسیج  سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی  در یادواره شهدای اصناف و بازاریان مرکز سیستان و بلوچستان افزود: نخبگان می توانند با تدابیر حکیمانه و به روز کردن اطلاعات شان جامعه را هدایت و جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند.
وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: متاسفانه سکوت برخی از نخبگان جامعه در آن برهه از زمان، برای جمهوری اسلامی مشکلاتی به وجود آورد که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم فتنه خاموش شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ورود رهبر فرزانه انقلاب در همه ابعاد داخلی و خارجی باعث اتحاد و انسجام جامعه می شود.
سردار معروفی با اشاره به توان نظامی و سیاسی ایران در مجامع بین المللی افزود: دشمنان امروز بخوبی می دانند مقوله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان جایگاهی ندارد چرا که ایران در حوزه نظامی و دفاعی قابلیت های منحصر به فردی دارد.
وی ادامه داد: در مقوله سیاسی نیز هنر ولایت فقیه توانسته تمامی توطئه های داخلی و خارجی دشمنان را شکست دهد و عزت و اقتدار را برای انقلاب اسلامی رقم زند.
فرمانده سپاه سلمان با تقدیر از حضور اصناف در صحنه های مختلف نظام اسلامی گفت: اصناف سیستان و بلوچستان تاکنون 40 شهید تقدیم کرده اند.
فرمانده سپاه ناحیه زاهدان نیز در این یادواره با اشاره به نقش مهم اصناف در اقتصاد مقاومتی، گفت: بازاریان و اصناف می توانند با تکیه بر توان داخلی توصیه های رهبر معظم انقلاب را در اقتصاد مقاومتی محقق کنند.
سرهنگ پاسدار محسن اکبری افزود: بازاریان با بررسی حوزه وظایف خود سهم بازار را در اقتصاد مقاومتی مشخص کرده و راهکار مناسبی ارایه دهند.
وی اظهار داشت: اصناف و بازاریان درجنگ تحمیلی در میدان جهاد و ایثار بسیار خوش درخشیده و نقش ارزشمندی در حمایت از رزمندگان اسلام داشتند.
رییس اتاق اصناف سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به وجود برخی موانع در مسیر فعالیت شایسته کسبه در استان است گفت: با برداشتن این موانع می توانیم برای رشد اقتصاد مقاومتی در کشور و به ویژه در سطح سیستان و بلوچستان گام برداریم.
میرحسینی خواستار محاسبه ملاک مالیاتی براساس موقعیت منطقه ای شد و افزود: در محاسبه مالیاتی باید فرقی بین کسبه های سیستان و بلوچستان با دیگر استانها باشد.
در این آیین از خانواده شهدای اصناف سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

ارسال نظرات