معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: به منظور مقابله جدی با جرائم و لزوم مقابله علمی و فنی با جرم بایستی از راهکارها و زمینه‌های فرهنگی در این موارد با استفاده از تخصص‌های لازم بهره کافی را برد.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۳۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یوسف خدادادی، درکارگاه آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: نگاه پیشگیرانه به مسائل و راهکارهای پیشگیرانه موثرترین، کوتاه‌ترین و بهترین راهکار در راستای کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم گفت: به منظور مقابله جدی با جرائم و لزوم مقابله علمی و فنی با جرم بایستی از راهکارها و زمینه‌های فرهنگی در این موارد با استفاده از تخصص‌های لازم بهره کافی را برد چرا که این امر نتایج و ثمرات مثبت و موثری را به دنبال دارد.

خدادادی در مورد تأثیر و نقش رسانه‌های جمعی در فرهنگسازی در جامعه بیان کرد: تنویر افکار عمومی و آگاهسازی هوشمندانه مردم در گرو قلم‌فرسایی صادقانه و متعهدانه نویسندگان است تا گام موثری در کاهش جرائم بیش از پیش برداشته شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل افزود: پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی را باید با راهکارهای فرهنگی و اجتماعی مدیریت و حل و فصل کرد و در این حوزه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری‌های لازم را انجام داد.

وی تصریح کرد: در این حوزه فعالان عرصه فرهنگی نقش و تاثیر بسزایی دارند و می‌توانند با تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری در پیشگیری از وقوع آسیب‌های مختلف اجتماعی در جامعه نقش‌آفرینی کنند که باید در استان اردبیل در این زمینه اقدامات و کارهای اساسی انجام شود.

ارسال نظرات