فرماندار شهرستان نیر گفت: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی در شهرستان نیر با صرف اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۳۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با هفته دولت امسال 25 پروژه عمرانی در شهرستان نیر با صرف اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به طرح‌های جاده‌سازی بوده که شامل بهسازی و آسفالت بزرگراه نیر به اردبیل، آسفالت محور اصلی نیر، بهسازی مسیر کورائیم به اردبیل و اصلاح هندسی سه‌راهی نیر به قره شیران بوده که برای بهره‌برداری در هفته دولت آماده‌سازی شده است.

صمدی از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی شهرستان نیر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه شاهد توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال جوانان در شهرستان نیر باشیم.

وی همچنین از بهره‌برداری از کارخانه تولید فوم در شهرستان خبر داد و افزود: افتتاح پروژه‌های مدرسه 17 شهریور، خانه عالم، گازرسانی به روستاها، کانال‌های کشاورزی و طرح‌های هادی روستایی از دیگر پروژه‌های مهمی بوده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان نیر در ادامه گفت:‌ باید مسئولان و مدیران شهرستان نیر در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در سطح شهرستان همسو با سیاست‌های نظام و دولت بوده و در این مسیر حرکت کنند تا بتوانیم با این امر زمینه‌های توسعه و آبادانی هر چه بیشتر منطقه را فراهم آوریم.

اکبر صمدی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 3 سال آینده تمامی روستاهای شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان نیر گازرسانی به روستاها را گامی مهم و اساسی در راستای توسعه و آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی از این مناطق دانست و افزود: در سال گذشته عملیات گازرسانی به 15 روستای شهرستان نیر انجام شده و مردم این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

ارسال نظرات