امام‌جمعه نمین گفت: متولیان و هیئت‌امنای مساجد باید از هرگونه فعالیت‌های جناحی و انتخاباتی در سطح شهرستان نمین دوری کنند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام‌ صفر یوسف زاده، در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها در مسجد جامع نمین اظهار کرد: روحانیت، سپاه و متولیان مساجد تنها سرباز ولایت بوده و به کسی رأی خواهند داد که فردا از امام زمان (عج) شرمنده نشوند.

امام‌جمعه نمین گفت: مسجد سنگر اسلام بوده و متولیان مساجد باید به مقام و جایگاه والای خود افتخار کنند.

وی با اشاره به اینکه مسجد پایگاه دینی و مردمی در جامعه بوده و باید با محوریت روحانیت پیش برود، افزود: اگر در جامعه دین حاکم باشد دیگر امورات به‌صورت مطلوب پیش خواهد رفت و اگر بین مسئولان و ارزش‌های اسلامی و دینی شکاف وجود داشته باشد جامعه با رکود مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده بیان کرد: در هر مجلسی و همایشی باید عالم مربوطه حضور داشته باشد و در غیر این صورت این جمع دچار انحراف خواهد شد.

وی گفت: سیاست دین باید در مساجد اجرا شده و تعدد مساجد در روستاها و شهرها نیاید موجب تفرقه بین اهالی شود.

امام‌جمعه در ادامه سخنان خود به اهداف و افکار وهابیت پرداخت و افزود: وهابیت ملعون ولد نامشروع آمریکا بوده و درصدد شبه افکنی است.

وی تصریح کرد: وهابیت بویی از قرآن و اسلام نبرده و برخلاف آن‌ها عمل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دین اسلام با اخلاق نبوی باید به دنیا عرض شود و هر کس با این سیره آشنا شده، ناخودآگاه مجذوب اسلام می‌شود.

ارسال نظرات