خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

مساجد پایگاه اصلی نظام وانقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت: مسجد پایگاه اصلی نظام و انقلاب است وامروز تلاش دشمنان این است که به هر نحوی این پایگاه را از ما بگیرند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۶۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در مراسم همایش مشترک ائمه  جمعه وجماعت  حوزه مهدیه  در مسجد ولایت قزوین اظهار داشت: مسجد پایگاه اصلی نظام و انقلاب است وامروز تمام  تلاش وهدف  دشمنان این می‌باشدکه به هر نحوی این پایگاه را از ما بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: مسجد باید محل بیان معارف الهی باشد وتفسیر واحادیث ائمه برای جوانان و نوجوانان بازگوشود وفرماندهان  وائمه جماعات باید باید تلاش کنند جوانان را به مسجد جذب کنند.

حجت الاسلام معبودی بااشاره به ایات سوره بقره وسجده  یادآورشد:  کسانی که افتراء میزنند تا مردم را گمرا ه کنند ظالم ترین مردم اند  وچه کسی ظالم تر از کسی است که دربرابر ایات الهی به اوعرضه میشود ولی او نمی‌پذیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین عنوان کرد: تخریب مساجد میتواند ظاهری باشد همان کاری که  صهیونیسیم ها در مورد مسجد الاقصی انجام دادند ویا تخریب دهها مسجد  در یمن که  توسط سعودی ها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به انواع تخریب پرداخت و گفت: تخریب انواع مختلف دارد که اولین  تخریب ،تخریب معنوی است،یعنی هنگام حضور در مسجد انسان به یاد خدا نیفتد،و به کارگیری هیات امناء نامناسب که اجازه کار کردند درانجا رابه جوانان نمیدهد ،عدم برنامه ریزی برای جذب قشر جوان ،عدم بیان معارف الهی،مانع شدند از اینکه عالمان در مسجد حضور یابند از جمله انواع تخریب‌های دوری از مسجد است.

حجت الاسلام معبودی افزود:  امروزه تمام هدف وتلاش دشمن در این است که مساجد از جوانان ونسل جدید خالی بشود،  این همه دامها وفضای مجازی  وزمینه های لغزش ها وانحرافات سرمایه گذاری دشمنان درمقابل جوانان  براین است که مسجد که پایگاه اصلی نظام است را بگیرند، مسجد پایگاه اصلی نظام است .

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین اذعان کرد : امریکا از ابتدا راهبردهای مختلفی راجب به انقلاب داشتند اولین راهبرد ساقط کردن نظام از طریق  نظامی بود که موفق نشدند ودومین راهبرد تغییر و استحاله انقلاب بود که نمونه آن فتنه 88 بود.

وی در خاتمه ادامه داد: دشمنان فکر می‌کرد با فتنه میتواند این انقلاب را استحاله کندو به هدفشان برسند  ولی موفق نشدند وتیرشان به سنگ خوردو در مقابل  اراده مردم  و رهبری مقام معظم رهبری عقب نشستند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار