مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر:

بسیجی انقلابی باید خط امام و رهبری را بشناسد و در آن مسیر حرکت کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه رضوانشهر در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) گفت: یک بسیجی انقلابی باید مکتب و خط نورانی حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله) را بشناسد و در آن مسیر حرکت کند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۹۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین بخشش در جمع بسیجیان آموزشی گردان امام حسین (ع) ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک فرصت ارزشمند تاریخی است که در اختیار ملت ایران و بویژه نسل جوان انقلابی و بسیجی است که باید همه ما قدر این فرصت را بدانیم.

وی یکی از این فرصت‌ها را خودباوری و اعتماد به نفس دانست و گفت: جوانان ما با اعتماد به نفس و تکیه بر توان و استعداد و ظرفیت‌های درونی،ملی،اسلامی و انقلابی می‌توانند به پیشرفت‌های شگرفی در تمام عرصه‌ها دست یابند و در بسیاری از موضوعات و مسائل کلان کشور در رتبه نخست کشورهای دنیا قرار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر پیشرفت‌های کنونی را مرهون خودباوری‌های نسل جوان انقلابی و بسیجی جامعه دانست و گفت: در سایه این تلاش‌ها و همت بلند جوانان انقلابی و بسیجی، ملت ایران توانست صاحب عزت و بزرگی در منطقه شده و به چنان افتخار و اقتدار و قدرتی در منطقه تبدیل شود که بنا به اعتراف صریح دشمنان قسم خورده، بدون حضور و نقش ایران مشکلات منطقه و دنیا قابل حل و فصل نیست.

حجت‌الاسلام بخشش با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان بویژه استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی گفت: با وجود تمام پیشرفت‌ها و افتخارات در همه عرصه‌ها، دشمن مستکبر و حیله‌‌گر دست‌بردار نیست و در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عقیدتی با ملت ما در حال ستیز و مبارزه است.

وی رسالت امروز بسیجیان را بسیار خطیر و سنگین دانست و افزود: یکی از وظایف بسیجیان دشمن‌شناسی است و آنهم دشمن اصلی که بنا به فرمایش رهبر عزیزمان، استکبار و آمریکا می‌باشد که نباید غفلت بکنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر به تلاش برخی عوامل داخلی و خارجی که بر علیه نظام فعالیت می‌کنند اشاره کرد افزود: برخی‌ها تلاش می‌کنند چهره استکبار را یک چهره دوستدار ملت معرفی کنند و از چهره دشمن خارج  کنند.

حجت‌الاسلام بخشش ادامه داد: برخی به بهانه توافق هسته‌ای که هنوز رد یا تایید آن مشخص نیست می‌گویند که دشمنی استکبار با ما تمام شده در حالیکه اینطور نیست.

وی به گفته‌های برخی خواص در جامعه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مبین و مفسر مکتب امام و راه ایشان، مقام معظم رهبری است نه کسانی که در هر برهه‌ای از زمان دچار تغییرات زیادی می‌شوند و امام را از نگاه و شخصیت تغییر یافته خود تفسیر می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه رضوانشهر نقش و عملکرد مسئولین را در ادامه دادن راه امام و رهبری بسیار مهم دانست و افزود: مسئولین نیز باید همواره در مسیر امام، حرکت نمایند و توصیه‌ها و فرمایشات امام و رهبری را در باب استکبار و آمریکا فراموش نکنند.

وی اختلاف و تفرقه را مهم‌ترین آفت برای جامعه امروز دانست و یادآور شد: همه باید به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب جلوگیری از اختلاف و تفرقه پایبند و در جهت اتحاد کلمه حرکت کنیم و برخی مسئولین مواظب اظهارات تفرقه‌افکنانه باشند و به قانون و ارکان قانونی مملکت احترام بگذارند.

حجت‌الاسلام بخشش به تلاش برخی از افراد در کسب منافع سیاسی برای خود، حزب و جناح خود اشاره کود و گفت: برخی افراد در کشور که در جایگاه مهم مملکتی هستند تلاش می‌کنند علیه مراکز و دستگاه‌های قانونی جوسازی کنند، از مجرم و محکوم اقتصادی، محکوم سیاسی درست کنند تا بهره‌برداری‌های خاص خود را در انتخابات داشته باشند که البته ملت، بیدار و فریب این ترفندها را نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام بخشش لبخند آمریکا و ایادی غربی را فریبی بیش ندانست و افزود: آمریکا جز به تسلیم ملت ما و تعظیم ما در برابر خوی استکباری خود قانع نیست و هنوز خود را کدخدا و ما را رعیت گوش به فرمان خود می‌داند.

وی با اشاره به سخن حضرت امام (ره) که خطاب به ملت فرمودند حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته‌ها شعار الله‌اکبر سر بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: ملت، فریب لبخندهای مزورانه دشمنان خبیثی مثل آمریکا و انگلیس را نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام بخشش در پایان با یادآوری سیاست های حیله‌گرانه و خباثت‌آمیز استعمار انگلیس خاطرنشان کرد: انگلیس خبیث خیال نکند با گشودن سفارت و معرفی سفیر، ملت شریف ایران خیانت‌ها و فتنه‌گری‌های آنها را بویژه در فتنه 88 فراموش می‌کنند و بدانند عملکردشان همیشه در رصد رهبر عزیز انقلاب و ملت شریف ایران خواهد بود.

ارسال نظرات