جریان المستقبل و جنبش حزب الله از مردم لبنان خواستند که تظاهراتی مسالمت آمیز و در چارچوب قانون برگزار کنند. آنان همچنین تاکید کردند که آزادی بیان از حقوق مردم است.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۰۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به دنبال گسترش تظاهرات مردمی در لبنان، دو حزب سیاسی المستقبل و حزب الله از مردم خواستند اعتراضات خود را در چارچوب قانونی ابراز کنند. این دو حزب حمایت خود را نیز از مؤسسات دولتی ونقش آنان در پشتیبانی از امنیت و ثبات داخلی کشور و حفظ املاک ودارایی های عمومی و شخصی اعلام کرند.

 نمایندگان حزب الله و جریان المستقبل در بیانیه ای مشترک که روز دوشنبه منتشر شد عنوان کردند که هفدهمین گفتگوی آنان در مقر ریاست پارلمان لبنان برگزار شد و بر اولویت گفتگو و تفاهم بین همه احزاب لبنان برای حل مشکلات این کشور تأکید ورزیدند و گفتند حکومت باید در قبال مسایل مهم مردم، مسؤولیت پذیر باشد. تحولات داخلی لبنان، مسایل اجتماعی و حوادث روزهای اخیر موضوع گفتگوهای این دوره از مذاکرات دو حزب بوده است.

 حاج حسین الخلیل معاون سیاسی دبیر کل حزب الله و حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان، حسن فضل الله نماینده پارلمان به نمایندگی از حزب الله در جلسه حضور یافتند و المستقبل نادر الحریری مدیر دفتر ریاست این جنبش، نهاد مشنوق وزیر کشور، سمیر الجسر نماینده پارلمان را به نیابت از خود به جلسه فرستاده بود. حسن خلیل وزیر دارایی لبنان هم به نیابت از طرف نبیه بری رئیس پارلمان این کشور و ناظر این گفتگوها در جلسه حضور به هم رسانید.

ارسال نظرات