همزمان با آغاز هفته دولت ۲۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در استان اردبیل با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۲۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل جواد زنجانی فرماندار شهرستان اردبیل در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین پروژه‌ استان اردبیل در هفته دولت گازرسانی به روستاها، احداث 7 مدرسه، 8پروژه راه سازی، بهسازی معابر 13 روستا، 4 پروژه صنعت و معدن، 8 پروژه جهاد کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی است که با همت دولت یازدهم در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

زنجانی بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام دیگری نیز وجود دارد که به ترتیب در هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و 22 بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد و انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه‌ها شاهد تحول عظیمی در شهرستان اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 91 روستای شهرستان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها 9 روستای اردبیل فاقد گاز طبیعی بوده که با برنامه‌ریزی اساسی عملیات گازرسانی به این روستاها انجام می‌شود و تا پایان سال 95 تمام روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 6 پروژه مهم با اعتبار 2 میلیارد تومان در بخش هیر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 50 پروژه دهیاری‌های شهرستان اردبیل نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌‌شود تا شاهد توسعه عمران شهرستان اردبیل باشیم.

زنجانی از آغاز عملیات شرکت فرآورده‌های نفتی ساوالان اردبیل خبر داد و افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 310 میلیارد دلار اشتغالزایی 100 نفر در روستای تازه کند شریف آباد اردبیل در مدت 4 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرستان اردبیل کیفیت نامناسب نان بود که با برنامه‌ریزی‌های اساسی کیفیت نان در اردبیل بهبود یافته و 12 مجتمع نانوایی چند منظوره در اردبیل ایجاد شده و قرار است 18 مجتمع نانوایی چند منظوره نیز به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اردبیل از اقدامات اساسی برای حل مشکل آب شرب اردبیل خبر داد و افزود: برج‌های آبگیر با تکنولوژی‌های نوین در سدهای شهرستان اردبیل ایجاد شده که این امر نقش بسزایی در مصرف بهینه آب در شهرستان اردبیل داشته است.

ارسال نظرات