رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در اصلاندوز گفت:رفع مسایل و مشکلات مردم در گرو حفظ انسجام و وحدت مسئولان است.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۵۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سید عباس مینایی، در دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد:هفته دولت فرصت مغتنم را فراهم کرده است تا عملکرد دولت تدبیر و امید به مردم اطلاع رسانی شود.

او کاهش نرخ تورم، از رکود خارج شدن پروژه ها، آرامش اقتصادی، رشد اقتصادی، تدوین و اجرای ضوابط عادلانه در تقسیم اعتبارات و حرکت بر مبنای عقلانیت در برنامه های شهرستانی را از جمله دستاورد مهم در دولت یازدهم برشمرد.

بخشدار اصلاندوز با بیان اینکه همه ما باید نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام عملی داشته باشیم افزود امیدواریم مسئولان نظام و ملت به این مهم توجه کنند و برای پیروی از رهنمود مقام معظم رهبری همدل و هم‌زبان باشند تا همه امیدهای دشمنان تبدیل به یاس شود.

مینایی همچنین به عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش اصلاندوز هم اشاره کرد و گفت:پروژه های بزرگی به لحاظ تزریق اعتبارات درحال جهش و افزایش بوده کارهای بزرگی در روستاها و شهر در حال انجام است که تعدادی از آنان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی از گازرسانی به بیش از 54 روستا با اعتبار 15 میلیارد تومان خبر داد و گفت:برای گازرسانی به مسیر ایدر اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک عملیات گازرسانی این مسیر انجام خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت در بخش اصلاندوز با بیان اینکه تعداد 24 روستا و 19 قشلاق با اعتبار هفت میلیارد تومان از آب پایدار و سالم بهره مند می شوند افزود:برای این طرح حدود 25 کیلومتر لوله گذاری می شود که تا کنون 58 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اعتبارات نسبت به بخش از سوی استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان پارس آباد چشمگیر است افزود:خرید ماشین آلات شهرداری و بخشداری به ارزش یک میلیارد تومان، 15 پل ارتباطی کوچک در روستاها هدف گذاری شده که هشت مورد آن تاکنون انجام شده است،امورات شهرداری بخوبی استارت زده شده و امیدواریم جذب اعتبارات سال 94 برای شهرداری اصلاندوز به یک میلیارد تومان هم برسد.

این مسئول از اجرای پروژه درمان بستر اصلاندوز هم خبر داد و گفت:برای این پروژه حدود یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مینایی با بیان اینکه عنایت فرماندار پارس اباد نسبت به بخش اصلاندوز بسیار مثبت است افزود:نگرش مثبت فرماندار پارس آباد در سایه تلاشهای و پیگیریهای امام جمعه اصلاندوز و مسئولان ادارات و نهادها بوده است.

بخشدار اصلاندوز ضمن قدردانی از زحمات روسای ادارات از آنها خواست با حفظ انسجام و وحدت ،کمک به دولت و با اخلاص و نیت و عمل به راهنمایی های امام جمعه اصلاندوز در حل مسایل و مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند.

براساس این گزارش ،اجرای فاز دوم آسفالت راههای ارتباطی قشلاقی از جمله مسیر جلیلو،جاده های آنتنی،اجرای 10 طرح هادی در روستاها با اعتبار 500 میلیون تومان علاوه بر اعتبارات دهیاری،نصب بیش از یک هزار سطل زباله در 68 روستا،بحث آب شرب روستاهای اسدکندی و مقصودلو با اعتبار 300 میلیون تومان بصورت منبع آب از جمله گزارشهای بخشدار اصلاندوز در دیدار با امام جمعه این شهر بشمار می روند.

در نخستین روز از هفته دولت پیش از ظهر امروز دوشنبه بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی ،روسای ادارات ،سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر و بخش با امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات