سرپرست دانشگاه محقق اردبیل گفت: مقالات پژوهشی و مجلات علمی پژوهشی آی.سی.تی دانشگاه محقق اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۷۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، گودرز صادقی، در نشست خبری با اصحاب رسانه در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشگاه محقق اردبیلی در ارائه مقلات پژوهشی و علمی موفقیت‌های چشمگیری داشته و در صدد هستیم ارائه مقالات پژوهشی باکیفیت در دانشگاه را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه رشته‌های دانشگاه محقق اردبیلی متناسب با نیاز بازار کار تدوین می‌شود، گفت:‌ امیدواریم با استفاده از اساتید مجرب در تربیت دانشجویان متخصص و کاردان موثر باشیم تا بتوانیم کشورمان را در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی برسانیم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیل بیان کرد:‌ امسال برنامه‌ریزی شده است 120 نفر در مقطع دکتری و یک هزار و 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه محقق اردبیلی ثبت‌نام شوند و ثبت‌نام دانشجویان به صورت الکترونیکی خواهد بود که تا کنون 75 درصد از این دانشجویان مدارک خود را تحویل دانشگاه داده‌اند.

صادقی تصریح کرد: احداث موزه علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز هم اکنون پیشرفت 70 درصد داشته و در صدد هستیم تا مهرماه امسال این موزه را افتتاح کنیم و دفتر توسعه فرهنگی آذربایجان نیز در بیرون از دانشگاه محقق ادبیلی راه‌ندازی شده است.

وی افزود: از اقدامات مهم دیگر دانشگاه محقق اردبیل راه‌اندازی دفتر حمایت از حضور بانوان بوده که این امر نقش بسیار مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشجویان زن دانشگاه محقق اردبیل داشته است.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیل اظهار کرد: به زودی مرکز تست ورزشی توسط دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی راه‌ندازی می‌شود که تاکنون تجهیزات اساسی این مرکز خریداری شده که این امر نقش بسزایی در توسعه تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی خواهد داشت.

صادقی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه محقق اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: برگزاری کنگره شهدای والامقام، افزایش پروژه‌های فرهنگی و افزایش 70 درصد بودجه فرهنگی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی بوده است.

وی بیان کرد: در صدد هستیم تعداد دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی را به 12 هزار و 500 نفر افزایش دهیم که بابرنامه‌ریزی‌های مناسب تعداد هیئت علمی این دانشگاه را نیز به 500 نفر افزایش می‌دهیم تا دانشگاه محقق اردبیلی بتواند در تولید علم و پژوهش بسیار موفق عمل کند.


ارسال نظرات