خبرهای داغ:
هاشمی رفسنجانی نامزد شدنش در انتخابات 92 را نشانه مشیت الهی برای منحرف نشدن راه امام دانست!
کد خبر: ۸۵۵۹۹۹۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هاشمی رفسنجانی نامزد شدنش در انتخابات 92 را نشانه مشیت الهی برای منحرف نشدن راه امام دانست!

وی در دیدار با یوسف صانعی در مشهد، انتخابات سال 92 را لطف خداوند در حق انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به افشاگری‌هایی که از جریان انحرافی شده است، گفت: حرف‌هایی که این روزها گفته می‌شود، تازه نیست و فقط ابعاد جدیدتری برملا شده است.

وی با تأکید بر لطف خداوند به مردم ایران در مراحل مختلف، به تصمیم خویش برای نام‌نویسی و اتفاقات پس از آن اشاره کرد و گفت: خداوند نخواست راهی را که امام به عنوان یک فقیه دینی در جایی مثل ایران باز کرده، به انحراف کشیده شود و کار من در مقطع انتخابات سال 92 در حد نام نویسی بود که دیدید چه تأثیری در کشور داشت و نتیجه‌اش انتخاب آقای روحانی بود که با انگیزه و انرژی بیشتری در حال فعالیت است.

یادآور می‌شود اوباش فتنه‌گر که تا مرز تظاهر به روزه‌خواری در معرکه‌گیری روز قدس 88 پیش رفتند و مورد حمایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس قرار گرفتند، با وجود مخالفت صریح با جمهوری اسلامی و هتاکی به ساحت امام حسین(ع)، شعار می‌دادند «روحانی واقعی- منتظری، صانعی»!

از سوی دیگر شایان ذکر است که اگر صلاحیت آقای هاشمی در انتخابات سال 92 رد شد، همزمان صلاحیت نامزد حلقه انحرافی نیز - با وجود حمایت و فشار احمدی‌نژاد- رد شد و در حقیقت، نامزد اصلی حلقه‌های منحرف رد صلاحیت شدند. اما عجیب این است که آقای هاشمی انحرافات حلقه انحرافی را می‌بیند ولی انحرافات به مراتب بزرگ‌تر جریان فتنه و آشوب را که علناً شعار می‌دادند انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است و از سوی مقامات صهیونیست به عنوان سرمایه بزرگ و پیاده نظام اسرائیل معرفی شدند، کتمان می‌کند.

نکته جالب گره زدن مشیت‌الهی به نامزدی خود توسط هاشمی است که کمال تواضع را نشان می‌دهد به ویژه اینکه ضمناً با تحقیر رئیس جمهور ادعا شده، رأی روحانی رأی هاشمی است. البته در این میان کسی سؤال نمی‌کند که پس تکلیف رأی ندادن مردم به هاشمی در سال 84 و نامزد مورد حمایت وی در سال 88 چه می‌شود؟ در عین حال باید پرسید آیا همه رقبای روحانی خط انحراف بودند و فقط روحانی چون مورد حمایت هاشمی بود، منحرف محسوب نمی‌شود؟!

و بالاخره اینکه کدام شعار فتنه‌‌گران مزدور آمریکا، اسرائیل و انگلیس- و متأسفانه مورد حمایت آقای هاشمی- منطبق خط امام بود؛ «نه غزه نه لبنان»، «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، «نه به جمهوری اسلامی»، «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» یا...؟!


ارسال نظرات
پر بیننده ها