برگزاری نشست اخلاقی در تیپ صاحب الزمان(عج)

به مناسبت دهه کرامت نشست اخلاقی با حضور امام جمعه شهرستان سیرجان حجت الاسلام والمسلمین حسینی در تیپ صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۱۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
                                                                                                                                             

به گزارش سپاه نیوز، در این مراسم پس از تلاوت آیات نورانی قرآن کریم حجت الاسلام حسینی در جمع پرسنل تیپ صاحب الزمان (عج) ضمن تبریک دهه کرامت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت هشتمین امام شیعیان؛ امام رضا (ع) را ستون و پایه مهم کشور دانست.

وی، امام رضا(ع) را مایه خیر و برکت برای کشورمان دانسته و خاطر نشان کرد: حضور امام زادگان منتسب به امام موسی بن جعفر در جای جای ایران اسلامی موجب برکات و نزول رحمت الهی شده است.

وی در ادامه به فضائل اخلاقی حضرت معصومه (س) اشاره نمود و افزود : حضرت فاطمه بنت موسی بن جعفر به دلیل دوری از گناه و معاصی بنام معصومه شهرت یافته است و امروزه مرقد مطهر این بانوی بزرگ اشاره نمود. حجت الاسلام حسینی حضرت معصومه (س) را از نظر مقامات معنوی بسیار بالا دانسته و خاطر نشان کردند: آن حضرت شبها تا صبح در حال دعا و نیایش بودند و این باعث می شود که ایشان دارای مقام بلند مرتبه ای باشند. این می تواند درسی برای همه افراد باشد که به خداوند توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه محترم شهرستان سیرجان، با اشاره به مسائل سیاسی کشور، گفت: در موضع گیریهای سیاسی باید چشممان به ولی فقیه باشد و از هر نکته و اشارات مقام معظم رهبری درس زندگی بگیریم. وی، در پایان با اشاره به شهدای غواص که با حضور خود در کشور هوای جامعه ما را متحول نموده اند و به مسئولان متذکر شدند ما را در مقابل دشمن با دسته بسته ایستادیم و تنهاراه سعادت ایستادگی در مقابل استکبار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار