خبرهای داغ:
نیروی انسانی رکن اصلی تمامی سازمان ها و نهادها می باشد و سپاه پاسداران در این زمینه برای کلیه عضویت های خود برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۱۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،نیروی انسانی رکن اصلی تمامی سازمان ها و نهادها می باشد و سپاه پاسداران در این زمینه برای کلیه عضویت های خود برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده از جمله برنامه های حلقه های صالحین،برای سربازان برنامه‌های گروه ناصرین و برای نیروهای پایور خود گروه های صادقین برنامه ریزی کرده است.

در این میان برای سرباران که از ذخایر انقلاب اسلامی و سپاه باسداران است برنامه های متنوعی بیش بینی کرده که در قالب گروه‌های ناصرین سازماندهی شده اند که با سر گرو‌های یکی از پایوران و تعداد نفرات گروه از 5 تا 12 نفر تشکیل می شود.

برگزاری جلسات و محفل انس با قرآن کریم، مطالعه و تحقیق و برگزاری جلسات مباحثه وگفت و گوی گروهی،برگزاری اردوهای زیارتی از کلزار شهدا و امامزادگان،برگزاری کلاس های تکمیلی آموزش ها و مهارت های دفاعی ، نظامی و جنگ نرم از اهم این برنامه ها است.

برگزاری کلاس های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، برقراری ارتباط معنوی با الگوهای عملی ناصرین،بازدید از موزه ها نمایشگاه ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس،برگزاری جلسات مهارت های زندگی،فعالیت های ورزشی  و برگزاری ارد‌وهای کاری یک روزه سر گروه های ناصرین از دیگر برنامه های اجرایی است.

همچنین در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین توسط معاونت تربیت آمورش و فرهنگ پاسداری 50 گروه ناصرین در سطح ستاد استان و تیپ 82 و نواحی مقاومت تابعه تشکیل شده است.

آخرین برنامه اخیری که برگزار شد برنامه اردو سیاحتی- زیارتی و تفریحی از مناطق تاریخی مذهبی و طبیعی استان زنجان بوده که گنبد سلطانیه،حرم مطهر نبی(ع) سی امین جد بیامبر اکرم(ص) و جاذبه طبیعی منطقه یعنی غار بسیار شگفت انگیز کتله خور بود که مورد استقبال سربازان و سرگروه ها قرار گرفته است.

 

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها