خبرهای داغ:
معاون برنامه‎ریزی و سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

هیچ نقصی در افتتاح پروژه‎های هفته دولت وجود ندارد

معاون برنامه‎ریزی و سیاسی استاندار گلستان گفت: 40 روز قبل از افتتاح این پروژه‎ها کارشناسان ما در محل حاضر شدند و از اتمام پروژه اطمینان حاصل کردند.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۲۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر طهماسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است و امسال با توجه به توافق به دست آمده، هفته دولت و هفته دفاع مقدس نسبت به سالهای دیگر متفاوت آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت 781 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با هزینهای بالغ بر 304 میلیارد تومان در شهرستانهای استان گلستان افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.

معاون برنامهریزی و سیاسی استاندار گلستان ادامه داد: اعتبار پروژههای هفته دولت در شهرستان کردکوی 19 میلیارد تومان، آزادشهر 5 میلیارد تومان، مینودشت 13 میلیارد تومان، بندر ترکمن 14 میلیارد تومان، گمیشان 16 میلیارد تومان، گنبد کاووس 31 میلیارد تومان، بندر گز 22 میلیارد تومان، رامیان 6.9 میلیارد تومان، آققلا 28 میلیارد تومان، علی آباد کتول 19 میلیارد تومان، گرگان 45 میلیارد تومان، کلاله 17 میلیارد تومان و شهرستان گالیکش 2 میلیارد و 180 میلیون تومان است.

طهماسبی به اهم پروژههای شهرستانها اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه فولاد شهرستان گرگان، پروژههای حفاری و نفت و گاز، داروهای حیوانی در شهرستان آققلا از مهمترین پروژههای در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه هیچ پروژهای به صورت ناقص و بدون امتیاز آب، برق و گاز افتتاح نخواهد شد، افزود: 40 روز قبل از افتتاح این پروژهها کارشناسان ما در محل حاضر شدند و از اتمام پروژه اطمینان حاصل کردند.

معاون برنامهریزی و سیاسی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سیاسی با حفظ خطوط یکی از مسائلی است که آن را در شهرستانها دنبال میکنیم و خوشبختانه در فعالیتهای احزاب بیش از 220 مورد سخنرانی در کمال امنیت و آرامش صورت گرفته است.

طهماسبی با بیان اینکه 105 حزب سیاسی در سطح استان گلستان وجود دارد، بیان داشت: تعداد اندکی از این احزاب داری مجوز فعالیت هستند و برای فعالیت دو سویه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار