خبرهای داغ:
همایش ائمه جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۴۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان علی آباد کتول در این همایش اذعان داشت: باید به مرحله ای برسیم که بسیج را یک نماد فرهنگی در قالب کارهای فرهنگی بشناسیم.

سرهنگ بیات کوهسار فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان علی آباد کتول درباره ی چرایی بسیج افزود: بسیج 4 نوع چرایی دارد؛ اول ریشه ی قرآنی دارد. دوم ریشه در قانون اساسی کشور دارد که بنا به اصل 51 قانون اساسی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به دست بسیج است.

وی ادامه داد: سوم بسیج به عنوان یک موضوع ذخیره ساز برای انقلاب اسلامی است و پرچم امت اسلامی را در سراسر جهان به احتزار درآورد و چهارم ولایت مداری بسیج است که به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست و بسیج یک نهاد حاکمیتی است و حکومتی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان علی آباد کتول در خصوص اهداف بسیج در پایگاه و مساجد خاطر نشان کرد: تصمیم داریم که در هر محله 70درصد بسیجی داشته باشیم و مساجد مملو از نیروهای بسیجی باشند.

وی تصریح کرد: می خواهیم که هیچ محله ای بزهکار، معتاد به مواد مخدر و قاتل نداشته باشد.

سرهنگ بیات کوهسار در پایان عنوان کرد: از صدر اسلام تا کنون مهم ترین اتفاقات در مسجد افتاده است. شورا و دهیار روستا بدانند حتی با نداشتن پرونده ی بسیجی، یک بسیجی هستند زیرا که به مردم خدمت می کنند و می خواهیم آن ها با همکاری کردن با اعضای شورای پایگاه ها مساجد را پر نگه دارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها