دوره تربیت و تعالی بسیجیان شهرستان رومشکان با حضور 120 نفر از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۹۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشکان در جمع بسیجیان شرکت کننده در دوره تربیت و تعالی بسیج با اشاره به اینکه بسیج مختص به زمان ومکان خاصی نیست گفت: هرچه تهاجمات علیه ارزشهای انقلاب اسلامی بیشتر وظیفه بسیج در دفاع از این ارزشها سنگین تر می شود.

وی با بیان اینکه بسیجی با بصیرت همیشه پا به رکاب است و مخلصانه قدم بر می دارد و حرکت می کند افزود: تا زمانی که ندای بسیجی در کشور طنین انداز است و تا آحاد مردم با وجود رهبری شجاع در صحنه حضور دارند دشمنان این نظام همواره خوار و ذلیل خواهند بود.

امام جمعه رومشکان قدرت های استکباری  را در مقابل عظمت ملت ایران مانند کف روی آب دانست و گفت: دشمن تا نام بسیج را بشنود لرزه بر اندامش می افتد و امروز نیز شاهدیم که داعش با شنیدن بسیجیانی مانند قاسم سلیمانی بدنش به رعشه و لرزه می افتد.

جمیاری به زانو درآمدن 5+1 در مذاکرات هسته ای را نتیجه مقاومت ملت ایران دانست و افزود: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است و سیج و سپاه نیز در نوک پیکان این جنگ قرار دارند.

وی بیان کرد: امروز بصیرت بخشی و بصیرت افزایی و استکبار ستیزی از جمله وظایف اصلی بسیجیان است.

لازم به ذکر است که این دوره در راستای بصیرت افزایی و ارتقاء سطح توانمندی های تشکیلاتی مسئولین و اعضای شورای حوزه های مقاومت رومشکان برگزار شد.

ارسال نظرات