خبرهای داغ:
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 قم گفت: اردوهای شجره طیبه صالحین محلی برای تمرین مهارتهای همدلی و "با هم بودن" برای تعالی و نیل به سعادت است.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

محمود ملکی در حاشیه حضور در اردوی صالحین فرهنگیان بسیجی قم در رامسر با اشاره به تاکیدات مقام معطم رهبری به جوانان نسبت به تحصیل، تهذیب و ورزش و نیز همدلی و همزبانی ملت و دولت، به خبرنگار خبرگزاری بسیج ابراز داشت: حلقه های تربیتی صالحین به طور عام و اردوهای برون استانی در مناطقی چون رامسر به طور خاص، زمینه ساز اجرای برنامه های دسته جمعی، تحرک و ورزش است.

وی افزود: این اردوها همچنین به سبب بهره مندی از مواهب و طبیعت زیبای خداوندی باعث ایجاد نشاط معنوی و روحی و زمینه ساز عبادت بیشتر و فعالیت مضاعف می گردد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 قم تاکید کرد: معنویت، کسب مهارت و آموزش، با هم بودن، ارتباطات و انتقال تجربیات و ... از نیازمندی های انسان در جامعه است که با حضور در اردوهای تربیتی حلقه های صالحین به خوبی ممارست و محقق می شود.

وی که خود عضو کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان می باشد، همچنین خاطرنشان ساخت: در چنین اردوهایی به جهت غالب بودن فضای معنوی برگرفته از تفکر بسیج، اسباب و ملزومات دوستی، همدلی و همزبانی تا نیل به سعادت، تمرین می شود و بخصوص فرهنگیان بسیجی را برای انجام بهتر ماموریت تربیتی خود آماده می سازد.

یادآور می شود: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 قم به همراه معاون آموزشی خود و تعداد قابل توجهی از فرهنگیان بسیجی ناحیه از تاریخ 28 تا 30 شهریور در اردوی رامسر و در برنامه های پیش بینی شده اردو شرکت کردند، فرهنگیان بسیجی دیگر نواحی و مناطق استان نیز در این اردو حضور داشتند.


ارسال نظرات