خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از شرکت 510 دانش آموز بسیجی واحدهای مقاومت استان قم در اردوی رامسر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۹۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

سید جواد میرهادی در حاشیه برگزاری اردوی سرگروه ها و اعضای شورای مقاومت دانش آموزی به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: دوره های اولیه معرفتی، بصیرتی و بینشی دانش آموزان بسیجی استان در دانشگاه قم برگزار شده بود که با برگزاری کلاس های مهارتی ویژه اعضای شورای واحد مقاومت در رامسر، تکمیل گردید.

وی با بیان اینکه اعضای شورای واحد مقاومت در هر مدرسه شامل تشکل های دانش آموزی فعال در آن واحد آموزشی هستند، ابراز داشت: در اردوی رامسر متناسب با مسئول هر شعبه در شورای واحد مقاومت، کلاس های مهارتی برگزار شد تا توانمندی دانش آموزان در مسئولیت پذیری و انجام بهتر آن ارتقاء یابد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم افزود: این طرح با عنوان "یاوران ولایت" برای دومین سال برگزار می شود و استان قم در سال گذشته به جهت اجرای مناسب آن، امتیاز بالایی را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

وی کادرسازی و تربیت نیروی جوان در تراز انقلاب اسلامی را از اهداف عمده برگزاری دوره های صالحین برشمرد و خاطرنشان ساخت: 240 دانش آموز پسر و 270 دانش آموز دختر مجموعا 510 نفر دانش آموز بسیجی استان قم به طور مجزا به همراه سرگروه های فرهنگی حلقه های صالحین خود در اردوی رامسر شرکت کردند


ارسال نظرات