خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم گفت: زنان و دختران با شرکت در حلقه های شجره طیبه صالحین می توانند با آموزش هایی که می ببینند حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه باشند.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۹۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری در اردوی زیارتی، سیاحتی و تفریحی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت نرجس(س) که در شهر ک سینمایی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: وجود هفت هزار زن شهیده در کشور و 139 زن شهیده درقم افتخار بزرگی است که نشان از اهمیت نقش زنان در جامعه دارد.

وی افزود: زنان و دختران با شرکت در حلقه های شجره طیبه صالحین می توانند با آموزش هایی که می ببینند حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه باشند.

وی در ادامه قسمتی با اشاره به قسمتی از وصیت نامه شهیده طیبه واعظی مبنی بر اینکه "مرا بکشید اما چادرم را برندارید" خاطرنشان کرد: شهدای زن دوشادوش رزمندگان ایستادند تا خدشه ای هرچند کوتاه به اسلام و انقلاب نرسد.

گفتنی است بسیجیان شرکت کننده در اردو تفریحی، زیارتی و سیاحتی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب و امام راحل به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها