نشست خبری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان اردکان، با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی ناحیه با موضوع "اردوهای جهادی" برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۲۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان،صبح امروز(سه شنبه) نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی ناحیه با موضوع اردوهای جهادی دانشجویی برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در این نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم،گزارشی از برگزاری اردوهای جهادی سال قبل ارائه نمود و سعه صدروایثار و ازخودگذشتگی را رمز موفقیت جهادگران اردوهای جهادی دانست.

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی جهادگران را به عنوان افسران جنگ نرم معرفی کرد واصل موفقیت در این اردوها را مبارزه با نفس وحفظ روحیه انقلابی وجهادی دانست.

درادامه "میرشمسی" از برق منطقه ای یزد آمار وگزارشی از میزان مصرف برق در استان وکشور ارائه دادو ضرورتهای مصرف بهینه برق وروشهای صرفه جویی و رو آوردن به اقتصاد مقاومتی را متذکر شد.

معاون اجرایی فرماندهی سپاه الغدیر در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از دانشجویانی که در این طرح شرکت می کنند آنها را الگوهایی جهت اعزام به مناطق محروم وکمتر توسعه یافته ذکر کرد که سفیران کاروتلاش هستندواین نوع رفتار و روحیه جهادگرانه را مهمترین هدف از این جهاد دانست.

در ادامه حجت الاسلام اردکانی مسئول نهاد رهبری در بسیج دانشجویی استان ضمن تقدیر از گروههای جهادی،سفر امام رضا(ع)به مشهد مقدس را نخستین اردوی جهادی عنوان کرد وافزود: سفر امام هشتم شیعیان به ایران باعث تقویت پایه های درخت اسلام در این کشور شد.

ارسال نظرات