فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با توافقات انجام شده ساخت درمانگاه تخصصی در 8شهرستان‌ استان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۳۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ساختمان اداری گردان 490 حضرت ابوالفضل (ع) و کلنگ‌زنی استخر سر پوشیده در شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به حضور مردم در مراسم استقبال و تشییع شهیدان در استان اشاره کرد و گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، پیام‌های مختلفی دارد.

وی افزود: مهمترین پیام این حضور چشمگیر و حماسه‌ساز پیام وحدت بود که خوشبختانه مردم شهرستان لنده در مراسم تشییع سردار شهید جان‌محمد کریمی آن را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سطح استان به دنبال ایجاد تغییر در ابعاد مختلف و فراهم ساختن زمینه پیشرفت و ترقی هستیم که امیدواریم با مشارکت و همراهی همه مردم و مسئولان آن را به ثمر برسانیم.

بوعلی تصریح کرد: برخی مسئولان در سطوح مختلف فکر می‌کنند تکلیف تنها همان چیزی است که از آنها می‌خواهند در صورتی که تکلیف ما نهایت توانایی ما در انجام کارهاست.

وی خاطرنشان کرد: استان ما ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلفی در عرصه‌های علمی، اخلاقی، معنوی و فرهنگی و ... دارد که این خود وظیفه و مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

این فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه گفت: توجه به جوانان در عرصه‌های مختلف امری ضروری بوده و در سطح استان می‌بینیم هرگاه فرصتی به جوانان ما داده می‌شود خوب می‌درخشند.

بوعلی یادآور شد: در حوزه زیرساخت‌ها در شهرستان لنده مشکلات بسیاری وجود دارد، در حوزه سپاه و بسیج سعی شده این مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: با توجه به تدوین برنامه‌های پنج ساله، از لحاظ عملکردی ما یک سال و نیم جلو افتادیم و توانستیم تعدادی از برنامه‌های آینده استان را به مرحله اجرا برسانیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سعی شده برنامه‌ها بر اساس محرومیت و نیاز شهرستان‌ها توزیع شود و در شهرستان لنده با توجه به محرومیت موجود احداث ساختمان ناحیه، پایگاه‌های مقاومت، استخر شنا و ... در دستور کار قرار گیرد.

بوعلی در پایان به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: با توجه به توافقاتی که با مسئولان ارشد استانی انجام شده در سطح شهرستان‌ها با واگذاری زمین از سوی فرمانداری‌ها ساخت و احداث درمانگاه تخصصی و تجهیز آن در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم در شهرستان لنده هر چه زودتر کلنگ این مرکز درمانی را به زمین بزنیم.

ارسال نظرات