خبرگزاری بسیج: رئیس پارک علم‌ و فناوری آذربایجان شرقی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با خبرنگاران گفت: این پارک فعالیت خود را از سال 82آغاز کرده که در این مدت 154 اختراع را ثبت کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدعلی حسین پور فیض افزود: پارک علم و فناوری استان همچنین تاکنون 278 شرکت فناور را حمایت کرده است که در حال حاضر 79 موسسه در پارک استان مستقر و 10موسسه در حال عقد و 189 موسسه نیز از پارک خارج شده اند.

وی از عقد تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری استان با پارک فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان خبر داد و اظهار کرد: امضاي اين تفاهم نامه  به منظور گسترش روابط بین الملل و ایجاد زمینه های توسعه کالا و خدمات دانش بنیان است.

حسین پورفیض ادامه داد: تاکنون 64 تفاهمنامه همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و، 104 قرارداد همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به ارزش 37میلیارد ریال، با اشتغال زایی مستقیم 3165 نفر به امضا رسیده است.

رییس پارک علم‌ و فناوری آذربایجان شرقی با توجه به وضعیت آماری شرکت‌های دانش بنیان در کارگزار ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها، عنوان کرد: تعداد شرکت‌های تأیید شده نهایی توسط کارگروه 65 مورد، تعداد کل شرکت‌های مردودی 17 مورد و تعداد شرکت‌های در حال بررسی توسط کارگروه 10 مورد است.

حسین پور فیض با اشاره به ایجاد پردیس های تخصصی در سطح استان، گفت: باتوجه به مسئولیت محول شده به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان مسئول اجرای طرح ایجاد پردیس های تخصصی پارک در استان، این پارک اقدام به تدوین برنامه عملیاتی و همکاری با دانشگاه‌های استان برای تشکیل پردیس‌های تخصصی کرده است.

نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در محل پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها