خبرهای داغ:
نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کرمانشاه گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی ۱۰ هزار نفری «گرامیداشت میلاد امام رضا(ع)» جمعه هفته جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۴۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فریده آقایی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته دولت و گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا(ع) صبح روز جمعه ششم شهریور ماه امسال همایش پیاده‌روی خانوادگی  ۱۰ هزار نفری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی پارک شاهد به سمت طاقبستان را مسیر همایش پیاده‌ روی عنوان کرد و افزود: پس از همایش در پارک شرقی طاقبستان جهت انجام مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز با حضور مسئولان  مستقر خواهیم شد.

آقایی۲ دستگاه موتورسیکلت، ۱۵ دستگاه دوچرخه، ۵ سکه بهار آزادی، ۵۰ دست پیراهن ورزشی و ۱۰ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات  را از جمله جوایز این همایش برشمرد و گفت: پیش از آغاز برنامه پیاده‌روی مسابقات دوگانه دو و دوچرخه سواری در مسیر مذکور با شرکت علاقه مندان برگزار و در این بخش نیز جوایزی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان استان خبر داد و افزود: این مسابقات در ۶ رده سنی از ۱۹ تا ۵۰ سال به بالای تیمی و انفرادی ۱۳ شهریور ماه در مجموعه ورزشی کوثر برگزار و برترین‌ها بیستم شهریو رماه به مسابات قهرمانی کشور در دامغان اعزام خواهد شد.

نائب رئیس هیئت همگانی استان کرمانشاه در پایان خواستار حضور حداکثری خانواده‌ها جهت شرکت در همایش بزرگ و نشاط آور پیاده‌روی شد.

ارسال نظرات