فرماندار ابرکوه گفت: نمی‌توان با عوام‌فریبی به مردم گزارش داد و آنان را راضی نگه داشت، باید به نظرات توجه کرد چراکه مردم ناظر دقیقی بر فعالیت‌های دولت هستند
کد خبر: ۸۵۶۰۲۵۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه در جلسه شورای اداری در اولین روز از هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با توجه به شعار سال گام‌های دولت باید بیشتر و محکم‌تر باشد تا اهداف نظام محقق شود و این با پشتیبانی ملت و دولت امکان‌پذیر است و در حقیقت شعار سال برای همه دستگاه‌های اجرایی باید نقشه راه باشد.

رسولی عنوان کرد: نمی‌توان با عوام‌فریبی به مردم گزارش داد و آنان را راضی نگه داشت، باید به نظرات توجه کرد چراکه ناظر دقیقی بر فعالیت‌های دولت هستند.

فرماندار شهرستان در ادامه به افتتاح 15 پروژه در شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: 5 پروژه عمرانی در شهرستان در این هفته به بهره برداری خواهد رسید و طرح های کارخانه لبنی عالی مهر در بخش بهمن، پروژه آب‌رسانی به این  بخش، از دیگر برنامه‌های دولت در این هفته در بخش بهمن است.

فرماندار ابرکوه تاکید کرد: افتتاح نمازخانه چند منظوره آموزشگاه فنی شریف از دیگر طرح ها در دستور کار شهرستان می باشد.

رسولی عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه پاییزه با بیش از 80 غرفه در سالن فجر استادیوم ورزشی از برنامه‌های دیگر است.

وی افزود: پاسخگویی مسئولین به مردم در قالب جلسه پرسش و پاسخ قبل از اقامه نماز جمعه و به همین ترتیب در بخش بهمن و نشست ویژه خبری با خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های مهم دولتی‌ها در ابرکوه است.

رسولی برنامه‌هایی نیز برای ادارات شهرستان داشت که به این صورت عنوان کرد: حضور سرزده از ادارات شهرستان از طرف استانداری و تجلیل از کارمند نمونه، دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند توسط هر دستگاه اجرایی و انتشار ویژه‌نامه با موضوع ارائه عملکرد یک‌ساله دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین فعالیت‌های ادارات شهرستان در این هفته می باشد.

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، گرامیداشت مقام شهدای دولت در روز هشتم شهریور در مسجد جامع و دومین جشن بزرگ شهروندی از دیگر برنامه‌های مطرح‌شده در هفته دولت بود که فرماندار به آن اشاره کرد.

نماینده دولت در ابرکوه به انتخابات آینده هم اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخابات آینده باید همه دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی داشته باشند.

ارسال نظرات