خبرهای داغ:
فرماندار قیروکارزین از افتتاح و کلنگ‌زنی 50 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۶۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از قیروکارزین، اشکان کاظمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با حضور امام‌جمعه و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: برگزاری مراسم‌های گوناگون در هفته دولت در راستای پاسخگو بودن مسئولان در بحث اطلاع‌رسانی خدماتی است که مجموعه دولت خدمت‌گزار در طول یک سال گذشته برای ارائه خدمت به مردم انجام داد.

وی وظیفه تمام ادارات را در برابر معرفی دستاوردهای دولت و نظام خطیر دانست و تصریح کرد: اگر در امر اطلاع‌رسانی کوتاهی کنیم و آنگاه کسی مدعی شود که کاری صورت نگرفته باید حق را به او دارد چراکه ما در موضوع بیان دستاوردها و فعالیت‌های انجام‌شده کوتاهی کرده و درست عمل ‌نکرده‌ایم.

کاظمی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهیدان دولت و فلسفه پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی گفت: ساده‌زیستی، صداقت و پشتکار شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران خدمت به‌نظام مقدس جمهوری بهترین الگو برای مسئولان نظام در خدمت هرچه بیشتر به مردم است.

فرماندار قیروکارزین از افتتاح 50 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با توجه به محرومیت این شهرستان افتتاح این حجم پروژه عمرانی در قیروکارزین نشان‌دهنده خدمات دولت است که باید به اطلاع مردم برسد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه دانستن حق مردم است گفت: بر تمام ما مسئولان فرض است هفته دولت را به‌عنوان فرصتی به‌منظور آگاهی‌بخشی از فعالیت‌های نیروهای خدوم و انقلابی نظام در راستای خدمت به مردم بدانیم چراکه از نتایج مهم اطلاع‌رسانی، دمیدن روح امید و زندگی در بین مردم است و رضایت مردم را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها