خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب آموزش‌وپرورش در قیروکارزین

در دومین روز از هفته دولت نمایشگاه بزرگ کتاب آموزش‌وپرورش قیروکارزین در این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۶۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  از قیروکارزین،  به‌مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار و سایر مسئولان محلی این شهرستان نمایشگاه کتابی در زمینه‌های مختلفی مانند آموزش خانواده، علمی، داستان، روانشناسی، تاریخی، فرهنگی، جامعه‌شناسی، مذهبی و غیره در رده‌های سنی کودکان و بزرگسالان توسط آموزش‌وپرورش قیروکارزین در شهر قیر افتتاح شد.

مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این نمایشگاه کتاب با کتاب‌هایی در موضوعات مختلف افتتاح‌شده و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.

دانیال رستمی افزود: توسعه افسارگسیخته فضای مجازی این روزها سبب کاهش رغبت جوانان به سمت کتاب و کتاب‌خوانی شده است که باید به حال این پدیده فکری کرد.

این مسئول به‌ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه اشاره و با تأکید بر لزوم افزایش میزان سرانه مطالعه در میان مردم بیان داشت: نمایشگاه‌های کتاب بهترین شیوه برای ترویج فرهنگ کتاب و  کتاب‌خوانی در جامعه است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را باید با اقدامات فرهنگی پاسخ داد تا بتوان جوانان را هرچه بیشتر به سمت انقلاب و فرهنگ اسلامی جلب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار