خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیچ‌گاه نباید اجازه دهیم یاد شهدا در جامعه کمرنگ و به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس غلام‌مهدی حقدل در حاشیه دیدار با خانواده جانباز بسیجی مهندس علیرضا پاک‌فطرت، عزت، سربلندی و امنیت امروز کشور را مرهون از جان‌گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده این عزیزان و اطلاع از وضعیت آنها وظیفه همه مسئولان شهری و استان است.

وی افزود: شورا با توجه به نقش و مسئولیتی که نسبت به تمام اقشار جامعه بر عهده‌ گرفته است و بر اساس وظیفه شرعی، اخلاقی و اجتماعی خود، هر دوشنبه و چهارشنبه با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و مسائل و مشکلات آنها را بررسی می‌کند.

حقدل ادامه داد: این اقدام نه برای رسانه‌ای شدن و خوشایند دیگران بلکه تنها برای رضای خداوند، رضایت شهدا و ادای دین به کسانی است که برای دفاع از دین، انقلاب، مرز و بوم و شرافت مردم سرزمینشان، جان خود را فدا کردند و قدردانی از صبر و فداکاری خانواده‌هایی است که عزیزان خود را بی‌هیچ چشمداشتی روانه جبهه‌های جنگ کردند.

وی با اظهار تأسف از گلایه‌مندی برخی خانواده‌های شهدا، گفت: خانواده‌هایی هستند که از بی‌توجهی برخی از ما و فراموش‌شدن یاد شهیدشان گلایه‌مند بودند و این در حالی است که ما و تمام کسانی که مسئولیتی را در جامعه بر عهده‌ دارند نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا فراموش شود و نسل‌های آینده نسبت به حرمت و عزت شهدا غریبه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها