خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: شهید رجایی همچون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و مسئولان باید از این الگو برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.
کد خبر: ۸۵۶۰۳۳۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

سرهنگ محرمعلی والدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: شهید رجایی همچون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و امروز دولت‌مردان و مسئولان کشور باید به وجود چنین الگویی افتخار کرده و راه و رسم این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شهید رجایی از افتخارات قزوین است و این مسئله وظیفه مسئولان این استان را برای خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.

والدی گفت: بسیج که برآمده از مردم است، همواره در خدمت‌رسانی به مردم دوشادوش مسئولان گام برداشته و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) قزوین یادآور شد: بسیج سازندگی امروز دنیایی از خدمات را در قالب اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی برای مردم ارائه کرده است که البته انقلاب به ما آموخته است که هنوز در ابتدای راه هستیم و باید تلاش خود را مضاعف‌ کنیم.

والدی در خاتمه تصریح کرد: بی‌تردید استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تسریع خدمت‌رسانی مناسب به مردم عزیز امری اجتناب‌ناپذیر است که مسئولان نیز باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها