عضو کمیسون کشاورزی مجلس در گفتگو با بسیج:

فساد اقتصادی به قشری از جامعه که دستی در قدرت دارند مرتبط می‌شود

بدون در نظر گرفتن لایه اجتماعی که بر اساس اعتماد مردم بدست آورده اند؛ برخورد سفت و سختی که در طبقات پایین در قضاوت دیده می شود همانگونه برخورد را با خواص لحاظ نمایند.
کد خبر: ۸۵۶۰۳۳۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
سکینه عمرانی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از روند مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: عمومیت بحث مفاسد اقتصادی جایی به وجود می آید که قطعا نفوذ و قدرتی داشته باشند، آنچه به نام مفاسد اقتصادی نام گذاری می شود بین عامه مردم نیست و نخواهد بود.

وی گفت: بروز و شهود مفاسد اقتصادی توسط افرادی است  که دستی در پول و ثروت ملی دارند، آگاهی مالی از عمومیت منافع ملی دارند و این منفعت عامه محور را در جهت منافع شخصی قرار می دهند؛ متاسفانه از این ثروت و قدرت در مسیرهای غیر عوام استفاده می کنند.

عضو کمیسون کشاورزی مجلس برخورد قاطعانه دستگاه قضایی را خواستار شد و تصریح کرد: این قاطعیت برخورد با خواص طبقاتی جدیتی اصولی می طلبد تا عادلانه و طبق عدل دستگاه قضاوت صورت پذیرد، بر اساس پرونده های تخلف شان مجازات های قانونی برای شان در نظر گرفته شود بدون در نظر گرفتن لایه اجتماعی که بر اساس اعتماد مردم بدست آورده اند؛ برخورد سفت و سختی که در طبقات پایین در قضاوت دیده می شود همانگونه برخورد را با خواص لحاظ نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار