به همت انجمن سینمای جوان شاهرود

اردوی عکاسی دیزج برگزار شد

به همت انجمن سینمای جوان دفتر شاهرود و با همکاری مرکز آفرینش های هنری، شورای اسلامی و دهیاری دیزج؛ اردوی عکاسی دیزج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۳۶۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاري از شاهرود، در این اردوی یک روزه که همزمان با افتتاح نمایشگاه موزه هنرهای معاصر استاد نوری و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از مسئولان و هنرمندان صورت گرفت.

مسئول انجمن سینمای جوان شاهرود، اظهار کرد: انجمن سینمای جوان، در نظر دارد، با حضور در شهرها و روستاهایی که خرده فرهنگ ها و فرهگ اصیل خود را حفظ کرده اند، گامی موثر در راستای ثبت و ضبط این فرهنگ ها بردارد.

مجتبی فیروزآبادی افزود: به همین منظور، از 4الی 5 ماه گذشته تاکنون، عکاسان و هنرجویان انجمن سینمای جوان شاهرود، در شهرهای بسطام، میامی، مجن، کلاته خیج و رودیان و نیز روستاهای حسین آباد، سعد آباد، میقان، فرومد، فیروزآباد، عباس آباد و دیزج حضور یافته اند.

فیروزآبادی، با بیان اینکه هنرمندان انجمن سینمای جوان، در قالب برپایی نمایشگاه عکس سیار و اردوی عکاسی در این شهرها و روستاها حضور یافته اند، اعلام کرد: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه یک روزه، برگزاری نمایشگاه و... در روستاهای طرود، کوهان و... نیز برنامه های آتی این انجمن است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که انجمن سینمای جوان شاهرود، با حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هنرهای معاصر دیزج، لوح تقدیری به استاد نوری اهدا کرده و این مراسم را در قاب تصویر ثبت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار