امام جمعه نیر مطرح کرد:

ترویج بی حجابی زنان و بی غیرتی نقشه شوم استکبار

امام جمعه نیر گفت: ترویج بی حجابی در زنان و بی غیرتی در مردان از هجمه های فرهنگی دشمنان در دستیابی به اهداف، آرزوها و آمال شومشان است.
کد خبر: ۸۵۶۰۳۹۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی، امام جمعه نیر اظهار داشت: استکبار جهانی پس از سالیان سال دشمنی با جمهوری اسلامی از طرق مختلف مثل جنگ، ترور و تحریم به این نتیجه رسیده است که تنها از طریق تهاجم فرهنگی می تواند بر مردم این سرزمین فائق آید به همین منظور با ایجاد هجمه های فرهنگی به دنبال رسیدن به آمال و آرزوهای خود است و به عقیده آنها بهترین روشی که می توان کشور ایران را از درون دچار تزلزل کرد؛ ترویج بی بند و باری و بی غیرت کردن مردان این سرزمین است.

امام جمعه نیر با اشاره به این که بی غیرتی در میان مردان جامعه در حال گسترش است، افزود: باید بدانیم که هدف اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی، رواج فرهنگ بی حجابی در بین افراد جامعه است و دشمنان با استفاده از ابزار جدید و مدرن و درست کردن فرقه‌ها و مکاتب کاذب در صدد ایجاد شبهات در ذهن جوانان و نوجوانان هستند.

وی عنوان کرد: جبهه استکبار به سردمداری آمریکا امروز به دنبال ضربه زدن به رگ های حیاتی انقلاب است.

امام جمعه نیر با عنوان اینکه یکی از نقطه های هدف که استکبار به دنبال ضربه زدن به آن است هویت دینی و ماهیت اسلامی انقلاب است، اظهار داشت: موتور حرکت این انقلاب برای رهبر و امت، اسلام است و بنابراین دشمنان بر این عقیده اند که این موتور باید خاموش شود تا خیلی از اقدامات امکان پذیر باشد.

حجت الاسلام مقدسی افزود: برای انجام این کار، برای غیر مسلمانان، اسلام هراسی ایجاد کرده اند و برای مسلمانان نیز به دنبال این هستند که اسلام های دیگری را طراحی و جایگزین اسلام ناب کنند تا خطر اسلام را از بین ببرند.

ارسال نظرات