خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین مطرح کرد: عظمت، کرامت، بخشش و حجاب کریمه اهل بیت را الگوی همه مردم است.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۱۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجله الله تعالی فرجه الشریف) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با بیان اینکه امام رضا(ع) معروف به امام مهربانی ها می باشند گفت: ایشان دارای صفات ارزنده ایی هستند که به همین سبب سالروز ولادت این بزرگوار و خواهر گرامیاشان را دهه کرامت می نامند.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) دارای فضایلی هستند گفت: ایشان را کریمه اهل بیت نامیدند به این دلیل که تمام ثروت و زندگی دنیوی خودرا فدا می کند تا برادرش را ببیند ولی متاسفانه موفق نمی شود.

حجت الاسلام مصطفایی عظمت، کرامت، بخشش و حجاب کریمه اهل بیت را الگوی همه مردم دانست و افزود: ما شکر گذار خداوند هستیم که چنین بانوی بزرگی در قم داریم، می توانیم ایشان را زیارت کنیم و مطمئنن دست خالی بر نمی گردیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجله الله تعالی فرجه الشریف) با بیان داستانی از امام مهربانی ها عنوان کرد: شبی امام رضا(ع) در روستایی توقف کردند همه اهل آنجا دوست داشتند ایشان در خانه آنها بمانند ولی امام دل هیچکس را نشکستند و گفتند اسب من هرجا نشست من در آنجا خواهم ماند.

 وی ادامه داد: اسب در کنار خانه پیر زن نابینای روشن دلی توقف کرد و نشست، امام رضا (ع) در منزل ایشان شب ماندن و پیر زن را به آرزوی قلبیش رساندن بدون اینکه دل کس دیگه ایی را بشکنند به همین علت ایشان را امام مهربانی ها نامیدند.

 

 

1007/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها