به همت بسیج کارمندی شهرستان تفت و مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت، نشست روشنگری سیاسی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۱۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به همت بسیج کارمندی شهرستان تفت و مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت، نشست روشنگری سیاسی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تفت با حضور 25 نفر از کارمندان دانشگاه برگزار شد.

 در آغاز آیاتی چند از قرآن مجید خوانده شد. سپس برادر گلزار از هادیان سیاسی صحبت کرد.

 وی بیان کرد: در زمان فتحعلی شاه قاجار که عهد نامه های ننگین گلستان و ترکمنچای بین ایران و روس امضا شد و مقدار زیادی از سرزمین های کشور عزیزمان ایران، جدا شد، اولین سفیر انگلستان در ایران به دربار انگلستان نامه نوشت و گفت: برای اینکه بر ایران مسلط باشیم باید مردم ایران را در فقر، بدبختی و توحش نگه داریم.

 وی ادامه داد: انگلیسیها در زمان قاجار تا پهلوی اول و آمریکایی ها که از اسلاف انگلیسیها هستند در زمان پهلوی دوم در دوره ای حدود 200 سال این سیاست را در ایران اجرا کردند.

 ایشان افزود: بیش از 36 سال است که قدرتهای بزرگ جنایتکار جهان و در راس آنها استکبار آمریکا  در صددند با جنگ و تحریم و تهدید ما را به زانو در بیاورند و دوباره استثمارگری خود را در این کشور توسعه دهند ولی  با عنایات خداوند متعال موفق نشده اند.

در پایان نیز به سوالات حاضران پاسخ داده شد .

 

ارسال نظرات