بسیجیان پایگاه شهید رجایی بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) به منظور عیادت و دلجویی با بسیجی مبتلا به سرطان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۲۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای پایگاه شهید رجایی به همراه مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود با حضور در منزل بسیجی مبتلا به سرطان این پایگاه ضمن عیادت از نزدیک در جریان سیر درمان وی قرار گرفتند.


فرمانده پایگاه شهید رجایی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه وظیفه پایگاه سرکشی از بسیجیان پایگاه و جویای احوال و کار آنهاست گفت: امروز ما با هدف دلجویی و عیادت از یکی از بسیجیان فعال پایگاه که چندی است با بیماری سرطان دسته پنجه نرم می کند آمده ایم تا به او دلداری داده و بگوییم تنها نیست و ما هم در کنار او هستیم و خود را شریک غم و شادی او می دانیم.


شهابی افزود: پایگاه بسیج مرکز حضور جوانان ولایی و انقلابی است و مرکز رشد و نمو آنهاست و اگر کسی از این مجموعه دچار دردی شود همه مجموعه خود را درگیر آن دانسته و در تلاش برای رفع غم بر می آیند و این دیدار در راستای این حرکت است.


وی با تأکید بر اینکه توجه به تک تک افراد بسیج، توجه به مجموعه پویای بسیج است اظهار کرد: ما در بسیج تلاش می کنیم تا افراد را جذب یک مجموعه منسجم و هدفمند كنيم و مشکل یک نفر در این مجموعه مشکل همه افراد است و همه درگیر هستند و این پویایی و فعالی بسیج را نشان می دهد.

حضور جمعی از بسیجیان پایگاه شهید رجایی شاهرود در مركز نگهداري بيماران مزمن

فرمانده و شورای پایگاه شهید رجایی بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا با اتفاق مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید رجایی بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در دهه کرامت با حضور در مرکز نگهداری بیماران مزمن روانی قائم روستای قلعه نو خالصه با این بیماران دیدار کردند.


حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در جمع بسیجیان و بیماران روانی این آسایشگاه با بیان اینکه باید قدر سلامتی خود را بدانیم افزود: خداوند به ما تذکر می دهد که نعمت سلامتی چپه نعمت بزرگی است که تا زمانی که دارید قدر آن را نمی دانید و وقتی از دست می دهید افسوس می خورید پس قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و ببینیم اگر نعمت سلامتی نباشد انسان دچار چه مشکلات فراوانی می شود.


خاطر نشان می شود مرکز نگهداری بیماران روانی قائم چند سالی است که راه اندازی شده و به نگهداری بیماران اعصاب و روان و بیماران دارای اختلالات عصبی روانی می پردازد.


در این دیدار بسیجیان ضمن تفقد بیماران از نزدیک با نحوه نگهداری و مشکلات این عزیزان آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها