علیرضا قلمبر دزفولی افزود: از این میزان ۱۴۰.۵۵۴ میلیارد ریال پرداخت مستقیم ایرانسل به دولت طی ۹ سال گذشته بوده است
کد خبر: ۸۵۶۰۴۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل ایرانسل درآمدهای دولت از محل پروژه ایرانسل طی 9 سال گذشته را 206.910 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان 140.554 میلیارد ریال پرداخت مستقیم ایرانسل به دولت طی 9 سال گذشته بوده است.

علیرضا قلمبر دزفولی به مناسبت نخستین سالروز بهره‌برداری از شـبکه نسل 3 و 4 ایرانسل، حق امتیاز صدور پروانه 2G، 3G و وایمکس، تسهیم درآمد، شماره‌گذاری، خدمات اجباری عمومی، حق رگولاتوری، حق فرکانس‌های واگذاری در باند GSM، حق فرکانس‌های مایکروویو، هزینه اتصال متقابل، گمرک و عوارض، مالیات بر درآمد، مالیات تکلیفی، خطوط انتقال، هزینه برق، آب، گاز و انرژی و درآمدهای شرکت‌های دولتی مخابراتی را از جمله پرداختی‌های ایرانسل به دولت برشمرد.

وی از تخصیص رنج جدید پیش‌شماره 0903 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ایرانسل خبر داد و افزود: به تدریج این پیش‌شماره وارد بازار می‌شود.

به گفته دزفولی، ایرانسل سال گذشته موفق به امضای توافق‌نامه ارتقای شبکه به نسل‌های سه و چهار و بالاتر تلفن همراه در هفته دولت و ‌راه‌اندازی شبکه نسل سوم به صورت آزمایشی شد و سوم شهریور ماه 93 شبکه نسل سوم ایرانسل به صورت رسمی و تجاری پس از اخذتاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی شد و ارایه سرویس 4G نیز به فاصله اندکی پس از راه‌اندازی رسمی 3G برای اولین بار در کشور آغاز شد.

وی، درباره پوشش سرویس‌های 3G ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از 427 شهر و دهستان و 56 مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی 31 استان کشور تحت پوشش 3G هستند و پوشش سرویس 4G نیز در بیش از 82 شهر تکمیل شده است.

به گفته وی، درحال حاضر 19 هزار سایت BTS نسل دو در شبکه ایرانسل وجود دارد و تعداد کل مشترکان نسل‌های دو، سه و چهار به 45 میلیون مشترک رسیده  و دو هزار و 355 شهر و دهستان، 85.7 درصد از جمعیت و 30 هزار و 750 کیلومتر از جاده‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.

ارسال نظرات