خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با حضور کلیه کارکنان در محل نمازخانه ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۵۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کل پاسداران امروز(4 شهریور) در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اهمیت نقش ولایت در جامعه دینی و نظام اسلامی گفت: با ولایت دین از دستبرد دشمنان مصون می ماند.

وی افزود: جامعه بی ولایت در حقیقت مرده است و حیات ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج صادقی شکر هر نعمت را سه عمل، دیدن و توجه به آن، شکر و ادای حق نعمت عنوان کرد.

وی وجود ولایت و رهبری در نظام اسلامی ایران را نعمت عظیم الهی دانست و افزود: شکر نعمت ولایت یعنی ولایت را خوب فهمیدن و فرامین او را به موقع اجرا کردن است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کل پاسداران با بیان اینکه دشمن در عصر ما به یک نتیجه رسیده که جبهه استکبار مقابل انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: ممکن است در بحث هسته ای توافق کرده باشیم اما این امر به معنای پایان نزاع و آشتی با استکبار نیست.

وی تصریح کرد: تا ظالم در این عالم ظالم است، دست از دشمنی بر نمی داریم چرا که در دین اسلام تولی و تبری را با هم یاد گرفتیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج صادقی افزود: دشمن به این حقیقت رسیده که امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به امام شکست ندارد.

وی با بیان اینکه اگر 37 سال است این انقلاب و نظام با تمام مشکلات، سختی ها و تهاجم ها زنده و پویا رو به جلو می رود به خاطر همین اتصال بین امت و امام است، اظهارداشت: دشمن در تلاش است این اتصال را از بین ببرد تا به اهداف خود برسد.

گفتنی است، در ادامه با اهداء لوح سپاس از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی احمدی خرم تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام حسین زحمتکش به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی معرفی شد.

                                                             


ارسال نظرات
پر بیننده ها