دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید خبر داد:

جایزه 6 میلیونی برای نفر برتر جشنواره کاریکاتور

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید جوایز نقدی نفرات برتر این جشنواره را اعلام کرد و افزود: برای نفر اول در هر دو بخش 6 میلیون ریال جایزه اعطا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۶۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، محسن ايزدي، بخشدار مرکزی مغان از اجرای آبرسانی به 12 روستای این بخش خبر داد و گفت: از 100روستاي بخش مركزي كه 54 روستا از آب پايدار برخوردارند تا پايان امسال بيش از 70درصد از روستاهاي اين بخش از آب شرب پايدار بهره‌مند مي‌شوند.

وي افزود: در سه سال گذشته آب پايدار 30 روستا با اعتبار قابل توجهي حل شده است.

ايزدي با بيان اينكه در بحث راه سازي و شن ريزي راههاي روستاي كارهاي ارزشمندي صورت گرفته است اظهار كرد: براي نمونه راه روستاي اليله سر كه مردم اين روستا براي رفت و آمد با مشكل جدي روبرو بودند با احداث ديوار حائل بطول 60 متر و با ارتفاع 50متر اين مسير به راهي امن و بي خطر براي رفت و آمد اهالي تبديل شده است.

وي با بيان اينكه در بخش عمراني اكثر روستاها تحولات قابل توجهي با مشاركت مردمي صورت گرفته است گفت: تا پايان امسال در بخش گاز رساني و آبرساني هم پيشرفتهاي خوبي صورت مي گيرد.

بخشدار مركزي مغان در ادامه افتتاح فاز اول پروژه سيل بند روستاي گيلارلو بطول 100متر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ريال، طرح هادي روستاهاي قوزلو، سنگ فرش و ديوار حائل اني وسطي، گاز رساني به روستاي اظماره، كلنك زني ساختمان دو دهياري، كانيو سنگي روستاي شكراب و اجاق الازار را از پروژه هاي مهم قابل افتتاح در هفته دولت عنوان كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار