سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل:

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های‌ اردبیل‌ برگزار می‌شود

سخنگوی خانه مطبوعات اردبیل گفت: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل در دهه آخر آبان ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هران محمدی، سخنگوی خانه مطبوعات اردبیل در تشریح مصوبات هجدهمین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات اظهار کرد: موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مقرر کردند تا جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل برگزار شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی در دهه آخر آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود و در صدد هستیم تا به زودی دبیر اجرایی و اعضای کارگروه این جشنواره معرفی شوند.

سخنگوی خانه مطبوعات اردبیل تصریح کرد: با این حرکت امیدواریم برنامه‌ریزی‌های مناسب و فعالیت‌های مطلوبی را در حوزه رسانه و توانمندی‌های اهالی رسانه و مطبوعات استان شاهد باشیم.

محمدی بیان کرد: برای این جشنواره برنامه‌های جانبی نظیر نشست‌های هم‌اندیشی، آسیب‌شناسی و توانمندی‌های رسانه‌های استان نیز پیش بینی خواهد شد تا بتواند تاثیرگذاری مناسبی داشته باشد.

وی یادآور شد: در این جلسه همچنین با توجه به استعفای محمدباقر نباتی‌مقدم و اعلام وصول آن در 27 مرداد ماه مطابق ماده 24 اساسنامه با استعفای وی موافقت شد و مقرر گردید با دعوت از فرشاد قنبری به عنوان عضو علی‌البدل، این فعال رسانه‌ای جایگزین محمدباقر نباتی‌مقدم شود.

سخنگوی خانه مطبوعات اردبیل تصریح کرد: مدیر خانه مطبوعات نیز با هدف کمک به توسعه فعالیت‌های صنفی و ایجاد وفاق و همدلی در بین اعضای خانه مطبوعات از دریافت حقوق و دستمزد ماهانه انصراف داد.

وی ادامه داد: قرار است این اقدام هادی صباغی در سمت مدیر خانه مطبوعات که حرکتی ارزشمند می باشد صرف امور ساماندهی و انگیزشی خانه مطبوعات شود.

محمدی عنوان کرد: همچنین پرونده برخی از افرادی که تقاضای بررسی مجدد عضویت یا عضویت جدید را داشتند برای بررسی تخصصی به مدیر خانه مطبوعات محول شد تا پس از طی مراحل برای تصویب هیئت مدیره این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات